دولت ها نگاه مثبت برای اجرای سند تحول بنیادین نداشتند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت ها نگاه مثبتی برای اجرای سند تحول بنیادین نداشته اند، گفت: هدف از تدوین این سند این است که دانش آموزان را به حیات طیبه برسانیم.

حسین عباس زاده امامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین در سال 90 در آموزش و پرورش رونمایی شده و این سند مسیر هدایت دانش آموزان و مسیر آموزش کشور را ترسیم کرده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف از تدوین این سند این است که دانش آموزان را به حیات طیبه برسانیم و دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم، زیرساخت ها و سند آمده است و الان به سال های پایانی اجرای سند می رسیم ولی هنوز ما در این حوزه ضعف هایی داریم.

 

وی بیان کرد: متاسفانه دولت ها نگاه مثبتی به این سند نداشته اند، آن افق تربیت دانش آموز را با توجه به این سند تنظیم نکرده بودند و به حیات طیبه برای دانش آموز اعتقادی نداشتند، درست است الان دیر شده است ولی قابل جبران است و باید این سرعت را بیشتر کنیم که به آن افق ترسیم شده برسیم.

 

امامی تاکید کرد: دانش آموزی که بر اساس این سند تربیت می شود، اخلاق مدار، به دنبال تحقیق و پژوهش و دارای روحیه جهادی است و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در زندگی اش اجرایی می کند.

 

 

کد خبر 1221520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha