چهار شرکت تعاونی روستایی موفق به اخذ تسهیلات شدند

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، چهار شرکت تعاونی روستایی این شهرستان موفق به اخذ تسهیلات شدند.

«صادق شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در 6 ماهه امسال یک میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد دو درصد و بازپرداخت مناسب به چهار شرکت و تشکل تعاون روستایی این شهرستان پرداخت شد.

 

 

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان عنوان کرد: در این مدت 537 فقره پروانه(عضوگیری) نظام صنفی کشاورزی صادر و 77 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی تمدید شد.

 

 

شجاعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته تعاون روستایی این شهرستان امسال خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 23.5 تن کالای تنظیم بازار شامل شکر، قند و برنج بین شهروندان و متقاضیان در بین مغازه های سطح شهرستان و 30 تن شکر تعاونی بین زنبورداران با قیمت هر کیلوگرم 186 هزار و 500 ریال توزیع شد که قیمت آزاد آن 235 هزار ریال است.

 

وی اضافه کرد: این اداره طی این مدت اقدام به نظارت و حسابرسی مستمر تعاونی های تحت پوشش، تهیه، توزیع و فروش نهاده های کشاورزی، خرید تضمینی، مباشرتی و توافقی انواع محصولات کشاورزی، توزیع و فروش کالاهای مصرفی روستاییان و کشاورزان، ارائه خدمات فنی جهت طرح های تولیدی، تامین و توزیع انواع مواد نفتی مورد نیاز روستاییان و تراکتورداران کرده است.

 

 

وی تصریح کرد: کمک به سالم سازی اقتصاد کشور با احداث فروشگاه ها و نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی، تلاش جهت توسعه، ترویج صنایع دستی و روستایی و احداث ساختمان و تاسیسات برای نگهداری محصولات تولیدی و کالاهای مصرفی از دیگر اقدامات صورت گرفته تعاون روستایی شهرستان بوده است.

 

مدیر تعاون روستایی شیروان بیان کرد: ۱۰ شرکت تعاونی روستایی و سه شرکت تعاونی تولیدی در این شهرستان فعال هستند که ۳۵ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

کد خبر 1221525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha