روایت امام جمعه اهل سنت آزادشهر از تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان/ اهل سنت محبت اهل بیت (ع) را در سینه دارد

مولوی مشعوف هدف دشمن از ایجاد فتنه‌های مختلف را تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و در نهایت خدشه وارد کردن به امنیت ایران اسلامی عنوان کرد.

مولوی«نعمت‌الله مشعوف» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: دشمن با ایجاد فتنه‌ها و آشوب‌های مختلف قصد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را دارد تا در نهایت به امنیت پایدار ایران اسلامی خدشه وارد کند.

 

امام جمعه اهل سنت آزادشهر با بیان اینکه قرآن و پیامبر اکرم (ص) و فرزندان و خاندان ایشان وجه اشتراک اصلی بین شیعه و سنی است، گفت: خداوند مسلمانان را به چنگ زدن به ریسمان الهی سفارش و تاکید کرده است و بر شیعه و سنی لازم و واجب است که وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: با تفرقه و جدایی بین شیعه و سنی این دشمن است که نفع خود را خواهد بُرد و در مقابل در سایه تشتت، مسلمانان شکست خواهند خورد. بنابراین لازم است نسبت به توطئه های دشمنان ه,شیار و بصیر باشیم و اجازه ندهیم منافقان و معاندان بر طبل اختلافات بکوبند.

 

مولوی مشعوف با تاکید براینکه دشمن هیچگاه خیرخواه مسلمانان اعم از شیعه یا سنی نبوده است، افزود: هر کسی از اهل سنت که به مقدسات شیعه توهین کند سنی آمریکایی و هر شیعه‌ای که به مقدسات اهل سنت اهانت کند شیعه انگلیسی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اهل سنت نیز محبت اهل بیت (ع) و خاندان رسول اکرم (ص) را در سینه دارد. بنابراین اشتراک بین شیعه و سنی خیلی بیشتر و قوی‌تر از برخی موضوعات است.

 

امام جمعه اهل سنت آزادشهر خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا با اختلاف افکنی، فضا را مسموم کند و اجازه ندهد این برادری بین شیعه و سنی وجود داشته باشد. ما باید نسبت به توطئه های دشمنان بیدار و آگاه باشیم و در زمین آنان بازی نکنیم.

 

کد خبر 1221530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha