۲۵ مهرماه امسال، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره گوهر فاطمی در زنجان

جشنواره گوهر فاطمی به همت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان برای سومین سال متوالی در زنجان و با هدف تبليغ، گسترش و نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره گوهر فاطمی به همت سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در سطح نیروهای مسلح با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مردان و زنان در سطح جامعه و همچنین تبیین فرهنگ عفاف و حجاب از زبان هنر برگزار می شود.

 

کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند؛ در جشنواره گوهر فاطمی آثار ارسالی به دبیرخانه سازمان فرهنگی خانواده توسط استادان داوری و آثار منتخب استانی به دبيرخانه کشوری که سازمان فرهنگی خانواده بوده، ارجاع داده می‌شود و پس از داوری برای داوری نهایی به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع داده خواهد شد.

 

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، عکس، شعر، نقاشی، طراحی پوستر، تئاتر، سرود و دلنوشته به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند. علاوه بر موضوعات عفاف و حجاب، جهاد و ایثارگری، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش، خلاقیت و نوآوری نیز از جمله موضوعات جشنواره گوهر فاطمی است.

 

شرکت کنندگان آثار خود را حداكثر تا ۲۵ مهرماه امسال در پيام‌رسان ايتا و يا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه‌راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.

کد خبر 1221535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha