لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اندیمشک در کوتاه‌ترین زمان ممکن

جهانگیری گفت: اندیمشک شهر ورزشی و قهرمان‌خیزی است که ورزش آن به توجه ویژه‌تری نیاز دارد و باید پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شوند و در اختیار ورزش‌دوستان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیمان جهانگیری شب گذشته در نشست شورای ورزش شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ورزشکاران از سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما در ایام اربعین حسینی در موکب شهدای ورزشکار شاهد خدمت‌رسانی خالصانه از سوی مربیان ورزشکاران و قهرمانان ملی و جهانی به زائران بودیم.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان مهد ورزش استان خوزستان و کشور است افزود: جایگاه ورزش اندیمشک در بسیاری از رشته‌های ورزشی مناسب است و باید جایگاه ورزش این شهرستان حفظ شود و ارتقا پیدا کند.

 

وی اضافه کرد: اندیمشک شهر ورزشی و قهرمان‌خیزی است که ورزش آن به توجه ویژه‌تری نیاز دارد و باید پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شوند و در اختیار ورزش‌دوستان قرار گیرند.

 

جهانگیری تصریح کرد: فضای ورزشی مناسب و استاندارد حق ورزشکاران شهرستان شهیدپرور اندیمشک است و روند احداث خانه کشتی بزرگ نیز باید به همت همه مسئولان شتاب بیشتری داشته باشد.

 

فریدون حسنوند نیز ابراز کرد: امروز ورزش عامل پیشرفت، توسعه، انگیزه، افتخارآفرینی و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور است و در تمام دنیا برای قهرمانان و پهلوانان احترام قائل می‌شوند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اندیمشک پیش از انقلاب نیز دارای قهرمانان و تیم‌های ورزشی بود که پس از پیروزی انقلاب با توسعه زیرساخت‌ها و توجه به ورزشکاران پیشرفت چشم‌گیری داشته و ما شاهد درخشش دلاورمردان و شیرزنان اندیمشکی در مسابقات مختلف هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سروندی و شهید قربانی نمونه‌های قهرمان ملی هستند که در راه دفاع از وطن و حرم به شهادت رسیدند عنوان کرد: شهرستان اندیمشک  ده‌ها شهید در رشته‌های مختلف تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که این نشان می‌دهد ورزشکاران ما دین‌مدار، اخلاق‌مدار و مردمی هستند.

 

حسنوند با بیان اينکه دلاورمردان اندیمشک بارها پرچم ایران را در آوردگاه‌های بین‌المللی و جهانی به اهتزاز در آورده‌اند اذعان کرد: کشتی ورزش اول اندیمشک است اما به تمام رشته‌های ورزشی و همچنین ورزش بانوان توجه ویژه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار ورزش حرفه ای به ورزش همگانی در شهرستان اندیمشک توجه شده و سرشار از استعداد ورزشی و شهر پهلوان‌خیزی است خاطر نشان کرد: ما در کنار نهاد ورزش و جوانان همچون گدشته آماده همکاری در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال قهرمانان، تحصیلات و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی جهت بازگشت شور و نشاط ورزشی در جامعه هستیم.

 

کد خبر 1221536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha