تضعیف نیروی انتظامی، تضعیف امنیت کشور است

رضایی کوچی گفت:تضعیف و بی احترامی به نیروی انتظامی، موجب هرج و مرج و تضعیف امنیت کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز شنبه (۱۶ مهر) در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ماموریت های زیادی در سراسر کشور بر عهده این نیرو است، گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ عنوان ماموریت متفاوت توسط این نیرو انجام می شود که نشان از تلاش و زحمات زیاد این نیرو است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر چه فراجا را تقویت و کمک‌ کنیم، طبیعتا در انجام ماموریت ها موفق تر است، افزود: تضعیف و بی احترامی به نیروی انتظامی، موجب هرج و مرج و تضعیف امنیت کشور می شود.

 

محمدحسن شعبانی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: آرامش موجود در سطح شهر، مدیون تلاش و مجاهدت های فرماندهی انتظامی جهرم است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: تضعیف فراجا قطعا به نفع هیچ کسی نیست و تنها امنیت از بین می رود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اعلام کرد: فرماندهی انتظامی حفظ امنیت، آسایش و آرامش عمومی جامعه را بر عهده دارد. این نهاد به عنوان مجری قواعد و برقرار کننده نظم و امنیت اجتماعی بوده و پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم است.

 

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم در پایان بیان کرد: عصاره تمام فعالیت های نیروی انتظامی که خواسته به حق مردم است، ایجاد امنیت در جامعه است.

کد خبر 1221564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha