فتنه اخیر ماهیت فتنه گران را بر ملا کرد

حجت الاسلام مدبر گفت: در جریان فتنه اخیر ماهیت فتنه گران بیش از بیش برای مردم روشن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز شنبه (۱۶ مهر) در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان جهرم که به مناسبت هفته «فراجا» در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: پلیس نقش مهم و جایگاهی بلندی در اجتماع دارد.

 

امام جمعه جهرم افزود: این فتنه ای که اخیرا در کشور برپا شد برکاتی برای پلیس،اجتماع و نظام داشت و آن این بود که اولا اهمیت پلیس برای اجتماع ما روشن شد و دوم ماهیت فتنه گران بیش از بیش برای مردم روشن شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این ماجرا که بهانه اش حجاب و گشت ارشاد بود حقیقتا پلیس مظلوم واقع شد چون دستگاه ها، نهادها وارگان هایی که ترک فعل کردند کسی کاری به کارشان نداشت و تنها پلیس که به وظیفه قانونی خود عمل کرد مورد هجمه انتقادها قرار گرفت.

 

خسرو رزمجویی نیز در این آیین ضمن تشریح برنامه های هفته فراجا گفت:  ما به عنوان یک پلیس اسلامی همیشه تلاش کردیم که خادم مردم باشیم و خودمان را به مردم نزدیک کنیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: در انجام ماموریت ها همیشه از ظرفیت و مشارکت بی نظیر مردم به خوبی استفاده کردیم و موفقیت های خودرا در مشارکت وهمراهی مردم می دانیم.

 

رزمجویی با اشاره به اینکه گروهی از معاندین در اغتشاشات اخير می‌خواستند خدمات انتظامی را برعکس جلوه دهند و مردم را به پلیس بی اعتماد کنند ولی به خواست خدا آنها به هدف شوم خود نرسیدند و مردم هوشیار وفهیم ما ابراز محبت خود را نسبت به پلیس بیشتر کردند.
 

کد خبر 1221581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha