خویشتن داری پلیس در حوادث اخیر/حاضر به عقب نشینی در موضوع حجاب نیستیم

حسینی پور با بیان اینکه ملت فهیم ایران باوجود مشکلات اقتصادی با جریاناتی که اصل نظام را هدف قرار داده اند همراه نمی شوند،گفت: همگان بدانند جمهوری اسلامی هرگز حتی یک قدم از ارزش های انسانی واسلامی که برای شکل گرفتن آنها خون ها داده عقب نشینی نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور امروز(۱۶مهر) در رژه صبحگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی به جهت تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت در این خطه از شمال کشور هستیم، اظهار کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب بزرگترین دغدغه نیروی انتظامی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است. حفظ امنیت اجتماعی نیز مورد توجه آنها است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار تامین امنیت کشور است، افزود: نیروی انتظامی نهادی برخاسته از متن مردم و انقلاب اسلامی است.

 

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نهادهای امنیتی نقش مهمی در برقراری امنیت پایدار استان ایفا کرده است.

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با ایجاد فتنه های متعدد پلیس این نظام را هدف قرار داده اند نشان از درستکاری نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله است، افزود:امروز با پیشرفت های متعددی که نظام کسب کرده مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل پشت تریبون قرار می گیرند و از آشوبگران در ایران اسلامی دفاع می کنند نشان از عمق هراس و نگرانی آنها از پیشرفت های انقلاب اسلامی دارد، گفت: نیروهای انتظامی در خط مقدم مقابله با این جنگ همه جانبه فتنه گری دشمن قرار دارند کار نیروی انتظامی سخت تر از دوران دفاع مقدس است چرا که دشمن در آن دوران مشخص بود اما در فتنه های داخلی پیدا کردن مسیر حق و حرکت کرذن در مسیر حق با توجه به نوع تبلیغات رسانه  ای دشمن بسیار کار مهم و سختی است.

 

حسینی پور با بیان اینکه به فرموده رهبری برای ایستادگی در برابر فتنه های داخلی باید به سلاح بصیرت مجهز شد، ادامه داد: در این جنگ تمام عیار که دشمنان انقلاب از آن سوی مرزها هدایت می کند مشخص است با یک برنامه ریزی پیچیده تلاش دارد جلوی پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. همانند پروژه هسته ای ایران که بدون دادن امتیاز به دشمن به موفقیت هایی رسید موجبان نگرانی دشمن را فراهم آورده و برنتابید.

 

وی با بیان اینکه شبکه سعودی اینترنشنال که با پول سعودی ها تشکیل شد بیشترین نقش را در فتنه اخیر در تهیج مردم برای پیوستن به صف اغتشاش گران داشته، گفت: این شبکه معاند درصدد براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز دشمن کالا با برنامه و هدف در خیابان های ایران با ما درگیر شده، افزود: اینگونه نیست تصور کنیم با مردم مواجه ایم. چرا که جمهوری اسلامی ایران شنوای خواست ها، اعتراضات و انقادات مردم فهیم این مرز و بوم است و مردم می دانند برای بیان صحبت های خود با سران نظام نیاز به برپایی آشوب و فتنه نیست.

 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه مقابل داعش ایستاد چرا که به فرموده رهبری سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: همگان باید بدانند ریشه های ایران عزیز با خون پاک شهدای کربلای ایران و مدافعان حرم آبیاری شده و توطئه مزدوران نمی تواند نظام را دچار خلل کند.

 

حسینی پور ادامه داد:  مردم ایران ولایت مدار  وفادار به رهبر انقلاب هستند و همواره مقابل همه جریانات معاند ،منافقین داخلی و کسانی که  قصد دارند صفوف ملت را بر هم بزنند ایستادگی و مقابله می کنند.

 

وی  اضافه کرد: امروز نمونه وفاداری و پشتیبانی و اتحاد ملت ایران هشت سال دفاع مقدس است، این مردم پای ارزش های خودشان مقاومت و ایستادگی می کنند. جمع اندکی که همسو  با جریان معاند شدند ،کسانی که براساس عدم شناخت و آگاهی و بعضی از مسائل احساسی وارد آشوب شدند،  صفشان با ملت ایران  جدا است.

 

حسینی پور با بیان اینکه شرایطی را که در حوادث اخیر نیروی انتظامی و نظامی و نیروهای جان برکف بسیجی در خیابان ها تجربه کردند نمونه صبر و تدبیر برای حمایت از مردم شریف بوده،اذعان کرد: نیروی انتظامی در حوادث اخیر خویشتن داری کرد و تلاش کرد تا خودش در خیابان آسیب ببیند ولی مردم آسیب نبینند ،نیروی انتظامی خودش آماج حمله اشرار شد تا بی گناهی از مردم آسیب نبیند.

 

وی بیان کرد: مردم فهیم و ولایت مدار به رغم هم مشکلات به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی که دارند تحمل و صبر کرده اند و می کنند ،ولی هرگز حاضر نیستند با جریانات هدفمند که اصل نظام را هدف قرار داده اند ،همراه شوند.

 

حسینی پور با بیان اینکه نمونه انزجار مردم از آشوب گران و فتنه گران در مازندران نیز به درستی به نمایش گذاشته شده، گفت: بدانید همه آشوب گردان ها و اغتشاشگران شناسایی و در حال تعقیب هستند، جمهوری اسلامی هرگز حتی یک قدم از ارزش های والای انسانی و اسلامی عقب نشینی نمی کند ، این نظام بر اساس ارزش های عفاف و حجاب شکل گرفت است و برای این مقوله خون ها داده ایم  و هرگز حاضر به عقب نشینی نیستیم. 

 

وی ادامه داد: کسانی که با فضای آشوب همراه شدند و با جریانات دشمن همراهی کردند بدانند وقتی غبار کنار برود بسیاری از آنها که با صف اغتشاش گران همراه شدند خجالت زده می شوند. 

کد خبر 1221600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha