هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت انسجام بین مسلمانان است

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، هفته وحدت را نماد اتحاد و پیوند مسلمانان با ییکدیگر دانست و گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت انسجام بین مسلمانان است.

«حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار داشت: وحدت یکی از آموزه‌های مهم قرآن کریم و از سفارش‌های موکد رسول خدا(ص) است و هفته وحدت فرصتی برای تقویت روحیه همدلی، برادری و ارزش‌های مسلمانان و شیعیان است.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار افزود: هفته وحدت زمینه ساز هوشیاری بیشتر در برابر تفرقه افکنان و گروه‌های تکفیری و زمینه ساز اتحاد صرف نظر از عقاید مذاهب و یکپارچگی در اصل دین است.

 

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه با اشاره به مبانی وحدت مسلمین از دیدگاه قرآن کریم، بیان داشت: با نگاهی گذرا به قرآن کریم می توان مبانی وحدت اسلامی که مهمترین آن اصل توحید و یکتاپرستی است را مورد بررسی قرار داد.

 

 

وی ادامه داد: برگزاری با شکوه آیین ‌های هفته وحدت و بزرگداشت این هفته نقش مهم و عمده ‌ای را در تداوم همدلی و وحدت اقشار مختلف مردمان اهل تسنن و تشیع و خنثی‌ سازی توطئه‌ های دشمنان نظام اسلامی ایفا می‌ کند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: استکبار همواره در تلاش است که به فرقه‌گرایی و ایجاد تفرقه دامن بزند و اختلاف شیعه و سنی را افزایش دهد و تا زمانی که به هدف خود نرسد از پای نخواهد نشست و این وحدت مسلمانان قطعا این نقشه را بی‌نتیجه خواهد گذاشت.

 

 

کد خبر 1221638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha