نیروی انتظامی سرمایه بزرگی برای استحکام نظام اسلامی محسوب می‌شود

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی نیروی انتظامی را سرمایه بزرگی برای استحکام نظام جمهوری اسلامی دانستند که همواره خادم مردم و مردم نیز حامی پلیس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و «اسدالله عباسی» استاندار گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کرده‌ و فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا تبریک گفتند. در این پیام آمده است: 

 

مقام معظم رهبری: نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم، زمینه‌ساز تأمین آبروی نظام جمهوری اسلامی می‌شود

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور؛ با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی عجین شده که در سایه‌ توکل به خداوند متعال برای ایجاد امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

 

بی تردید امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور جان برکفان خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی در جامعه بوده که علیرغم هجمه‌های مختلف ضدانقلاب و معاندان این مرز و بوم، مقتدرانه گام برداشته و سرمایه بزرگی برای استحکام نظام اسلامی محسوب می‌شود.

 

در ایران اسلامی، پلیس همواره خادم مردم و مردم نیز حامی پلیس هستند و در هر شرایطی، با حفظ قاطعیت و اقتدار، اخلاق‌مداری را سرلوحه امور خود قرار داده و در پاسداری از دستاوردهای انقلاب، امام راحل و شهدا، در کنار سایر نیروهای مسلح، نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا کرده است.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام فراجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا در سراسر کشور و استان گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت همگان را تحت رهبری‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندیم.

 

 

کد خبر 1221648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha