برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته فراجا در کانون آدینه نهبندان

علیرضائی گفت: مسابقه نقاشی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) همزمان با نماز جمعه در کانون فرهنگی هنری آدینه شهرستان نهبندان برگزار شد.

علی اکبر علیرضائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: پلیس از انواع شخصیت‌های دوست داشتنی برای کودکان دختر و پسر است که کانون فرهنگی هنری آدینه به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای آشنایی کودکان با نحوه عملکرد پلیس در جامعه انواع نقاشی ها از جمله خودروی پلیس را در اختیار آن ها برای رنگ آمیزی قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه افزود: یکی از لذت بخش‌ترین سرگرمی‌ها برای کودکان سه تا هفت سال، رنگ آمیزی نقاشی‌های آماده است زیرا علاوه بر اینکه کودکان با محیط پیرامون خود آشنا می شوند با نحوه صحیح رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی های مختلف نیز آشنا می شوند.

 

علیرضائی ادامه داد: اغلب کودکان پسر در دوران کودکی تمایل دارند پلیس شوند بنابراین کانون فرهنگی هنری از نحوه عملکرد پلیس نقاشی های مختلفی را در اختیار کودکان قرار داد و از همان ابتدا بچه ها را با این شغل زیبا و هیجان انگیز آشنا کرد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه مورد استقبال گرم کودکان و نوجوانان قرار گرفت، یادآور شد: به مناسب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در هفته آینده هم مسابقه نقاشی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1221668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha