فارس در برگزاری کنگره «حضرت محمد (ص)» اهتمام ویژه داشته است

ایمانیه گفت: فارس در برگزاری کنگره «حضرت محمد (ص)» اهتمام ویژه داشته است و این کنگره اقدام فرهنگی موثری است که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (16 مهر) در شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: دستگاه‌های امنیتی استان فارس در هفته های اخیر برای صیانت از استان و تداوم فعالیت‌ های فرهنگی اقدامات موثری به انجام رسانده اند.

استاندار فارس افزود: رافت اسلامی مورد توجه تمامی نیروهای انقلابی است و معیار رفتار نیروهای امنیتی در جامعه طبق مهر و عطوفتی است که پیامبر (ص) به جامعه یاد داده اند.

وی با تاکید بر اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و نمایش های دارای رویکرد مذهبی و دینی در شیراز بیان کرد: فعالیت ‌های فرهنگی مانند نمایش «محشر» از اقداماتی بود که اثرگذار فرهنگی ویژه ای  در جامعه داشت.

ایمانیه ادامه داد: فارس در برگزاری کنگره «حضرت محمد (ص)» اهتمام ویژه داشته است و این کنگره اقدام فرهنگی موثری است که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم قرار دارد.

استاندار فارس با اشاره به توسعه بافت فرهنگی و اجتماعی حرمین مطهر در شیراز گفت: ٣۶٠ هکتار اطراف حرم مطهر باید با رویکرد هدیه آفرینی و احیای بافت تاریخی و مذهبی شیراز انجام شود و این امر در خنثی شدن توطئه بی هویت کردن جوانان توسط دشمن اثربخش خواهد بود.

 

کد خبر 1221694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha