برگزاری دوره آموزشی « بوت کمپ بازی سازی» و رویداد « گیم جم» در یزد

عابدی از برگزاری دوره آموزشی « بوت کمپ بازی سازی» و رویداد « گیم جم» ویژه دانش آموزان و دانشجویان در یزد خبر داد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، از برگزاری دوره آموزشی « بوت کمپ بازی سازی» و رویداد « گیم جم» در یزد خبر داد.

 

وی افزود: این دوره های آموزشی از 16 مهرماه آغاز شده و تا 21 مهرماه در محل کارخانه درخشان و با حضور 35 نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان یزد در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور مرتضی بصارت دار وسوشیانت جوشقانی از مدرسان حوزه‌های طراحی، هنری و فنی در شهر یزد برگزار می شود .

 

عابدی گفت: اجرای 30 ساعت فشرده دوره آموزشی بازی سازی ویژه گروه های دانشجویی و دانش آموزی از جمله برنامه های این دوره است که با هدف حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور در کارخانه درخشان یزد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در رویداد « گیم جم» نیز شرکت کنندگان در قالب تیم‌های چند نفره و براساس آموزش‌های ارائه شده، پروژه طراحی و تولید یک محصول را دنبال می‌کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد:تولیدات ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان در رویداد گیم جم در معرض ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و به پروژه‌های برتر هدیه نقدی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اهدا می‌شود.

 

عابدی همچنین ادامه داد: ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری و توسعه محصول، شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی‌سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی‌سازی، استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت در دوره‌های آموزشی متوسطه و پیشرفته انستیتو ملی بازی‌سازی و ارائه آموزش‌های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان گفت: آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش گیم جم این رویداد نیز 21 مهر با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1221699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha