فعالان کانون ها مساجد در مسئله جهاد تبیین باید کوشاتر باشند

حجت الاسلام عزیزی گفت: فعالان کانون ها مساجد در مسئله جهاد تبیین باید کوشاتر باشند تا مواضع نظام و انقلاب اسلامی بهتر در بین عموم مردم روشنتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (15 مهرماه) در همایش «مسجد، رسانه تبیین» به مناسبت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری در مسجد جامع شهر بیله سوار گفت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد باید سرلوحه فعالیت های فرهنگی و هنری این مراکز قرار گیرد تا شاهد رشد فرهنگی در سطح مساجد باشیم.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: فعالان کانون ها مساجد در مسئله جهاد تبیین باید کوشاتر باشند تا مواضع نظام و انقلاب اسلامی بهتر در بین عموم مردم روشنتر شود.

 

وی اعلام داشت: مقید بودن بچه های مسجد به فعالیت های فرهنگی و دینی و ترویج اشاعه دین مبین اسلام از جمله کارکردهای مساجد هست که به همت فعالان کانون ها پررونق تر شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی عنوان کرد: تشکیل صفوف به هم پیوسته نماز جماعت با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون از دیگر برنامه های رضایت بخش است که کارکردهای مساجد را زنده و پایدار نگه داشته است.

 

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: ایران قوی همیشه مورد نارضایتی دشمنان بوده و امروز نیز با تحریک عوامل داخلی به اغتشاش تلاش دارند تا ایران را ناامن جلوه دهند تا قدرت خود را در میز مذاکره افزایش دهند.

 

کد خبر 1221775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha