مردم اندیمشک در ایام اربعین علاقه خود به امام حسین (ع) را نشان دادند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مردم شهرستان اندیمشک عشق به امام حسین (ع) دارند و در ایام اربعین حسینی علاقه خود را به زیبایی نشان دادند و به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی عصر امروز شنبه (۱۶ مهر) در آئین تجلیل از خادمان مواکب اربعین شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مردم اندیمشک در ایام اربعین حسینی پای کار آمدند و با میزبانی از بیش از ۲ میلیون زائر، حماسه آفریدند که این اقدامی بزرگ و ارزشمند بود.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان بر علیه اسلام ناب محمدی اقدام کردند اما هزاران زن و مرد از کشورمان پای کار دین آمدند و به حفاظت از دین مبین اسلام و قرآن محافظت پرداختند.

 

وی اذعان کرد: برخی فکر می‌کردند با وجود مشکلات اقتصادی، امسال اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته با حضور و شور کمتری برگزار شود اما اینگونه نبود.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم شهرستان اندیمشک عشق به امام حسین (ع) دارند و در ایام اربعین حسینی علاقه خود را به زیبایی نشان دادند و به نمایش گذاشتند.

 

وی در ادامه به روایاتی از اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و عنوان کرد: ایرانیان همواره برای خداوند سبحان، دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

حسن دهقان نیز از برپایی مواکب اربعین حسینی در راستای خدمت‌رسانی به زائران از ورودی آزادراه پل‌زال تا شهرک مدنی اندیمشک در مسیرهای رفت و برگشت خبر داد و ابراز کرد: مردم و مسئولان اندیمشک در زمینه پذیرایی از زائران مرزهای شلمچه، چذابه و مهران با استفاده از تمام ظرفیت‌ها سنگ تمام گذاشتند.

 

دبیر ستاد اربعین حسینی اندیمشک با بیان اینکه مردم این شهر در دوران هشت سال دفاع مقدس میزبان رزمندگان بودند بیان کرد: وجود وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان به عنوان رمز موفقیت ما در میزبانی از زائران اربعین حسینی محسوب می‌شود.

 

وی اربعین را نماد وحدت امت اسلامی دانست و یاد آور شد: حضور میلیونی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نویدبخش و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 

دهقان در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اربعین و مواکب شهرستان اندیمشک در ایام اربعین حسینی پرداخت.

کد خبر 1221779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha