با پیشرفت کشور و رفع مشکلات دشمنان دیگر حربه‌ای علیه ما نخواهند داشت

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: کشور در حال توسعه و پیشرفت است و قطعا به زودی بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد آن موقع دشمنان دیگر هیچ حربه ای علیه ما نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر امروز شنبه (۱۶ مهر) در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای بخش شهیون و سردشت دزفول که در مسجد روستای المهدی برگزار شد اظهار کرد: این مناطق دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی هستند که اگر شکوفا شوند هیچ جوانی در منطقه بیکار نخواهد ماند و به قطب اشتغال و تولید کشور تبدیل خواهند شد.

 

امام جمعه دزفول افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان در کنار مسئولان استان به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به مردم هستند که این امر شایسته قدردانی است.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور تصریح کرد: اینکه دشمن به شکل مذبوحانه ای دست و پا می زند که از هر طریقی آرامش کشور را بر هم بزند به این دلیل است که احساس کرده کشور بزرگ ایران به ثبات و آرامش رسیده، بنابراین در تلاش است این اتفاق رخ ندهد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: دشمن با تمام توان می خواهد مانع رسیدن کشور به آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است بشود اما با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی همچون همیشه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد. 

 

وی بیان کرد: کشور در حال توسعه و پیشرفت است و قطعا به زودی بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد آن موقع دشمنان دیگر هیچ حربه ای علیه ما نخواهند داشت.

 

امام جمعه دزفول در پایان تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی پای نظام و انقلاب هستند و قطعا فتنه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی به خودشان برخواهد گشت.

 

علی فرهمندپور نیز در این آیین خدمت رسانی به مردم را بزرگترین افتخار مسئولان برشمرد و گفت: طرح آبرسانی به روستاهای محروم بخش سردشت و شهیون دزفول با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده شهرستان دزفول و مجموعه فرمانداری توسط آبفای خوزستان و سبزپوشان جهادی سپاه استان اجرا خواهد شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با قدردانی از نگاه ویژه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان نسبت به رفع محرومیت از روستاهای استان به ویژه شهرستان دزفول یاد آور شد: با اجرای این طرح مشکل آبی روستاهای این دو بخش که از مهمترین مطالبات ساکنان این مناطق است برطرف خواهد شد.

 

همچنین سیداحمد آوایی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل سپاه خدمات محرومیت زدایی در این نهاد به منظور رفع مشکلات و توسعه کشور انجام می شده و تاکنون ادامه دارد که شایسته تقدیر است.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی آبرسانی به روستاهای بخش سردشت و شهیون دزفول را یک طرح بزرگ برشمرد و افزود: کلنگ زنی این طرح نمادین نخواهد بود و قطعا سپاه خوزستان بدون تشریفات و با سرعت بالا این مهم را محقق خواهد کرد.

 

وی با انتقاد از تشریفات و ریخت و پاش های گزاف در برخی برنامه های افتتاحیه و کلنگ زنی در کشور تصریح کرد: در برخی افتتاحیه ها شاهد هستیم که هزینه تشریفات به اندازه اعتبار هزینه شده برای آن طرح است در حالیکه خدمت رسانی به مردم وظیفه ذاتی مسئولان است لذا باید بدون تشریفات انجام شود.

 

کد خبر 1221791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha