فرمایشات رهبری همچون آبی بر روی آتش اغتشاشات و آشوب ها درکشور بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: خداوند را شاکریم که با فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، آشوب ها و اغتشاشات در کشور فروکش کرد و فرمایشات رهبری همچون آبی بر روی آتش بود و از خداوند سلامت و طول عمر را درخواست می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «منصور باقربیک» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: اتفاقات اخیر در  کشور اتفاق  فی البداهه نبود که یکباره بخواهد آشوب ها را برپا کنند و معلوم بود که از مدتها قبل برنامه ریزی و آماده سازی شده بود و با برنامه دقیق و مشخص وارد عمل شدند و منتظر جرقه بودند که این جرقه توسط عوامل خودشان زده شد و هنوز لایه های پنهان قضیه مشخص نشده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کل کشور می بینیم که آشوب ها، آشوب های سازماندهی شده بود؛ خاصه در استان ما  کاملا روشن بود  که این اغتشاش و  آشوب ساده نبود بلکه یک جنگ تمام عیار شهری بود.    

باقربیک تصریح کرد:  سلاح هایی که از آشوبگران کشف و ضبط شده مشخص کرد که گروهگ های تروریستی با برنامه دقیق و از قبل تعیین شده وارد استان  ما شده اند.

 

وی افزود: در حرکت تروریستی زاهدان، انسانهای بیگناه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند و یا از دنیا رفتند؛ ابراز تاسف می کنیم برای آن عزیزانی که بیگناه کشته شدند و امیدواریم خداوند ثواب شهدا را به آنها مرهمت کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد:  انسان های بی گناهی که به هر دلیلی وسط محرکه قرار گرفتند برای خانواده های آنان درخواست صبر و اجر می کنیم و امیدواریم که این قضایا تکرار نشود و از خداوند می خواهیم که نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب بکند.

 

باقربیک یادآور شد: می طلبد که ما همیشه بیدار باشیم و فریب دشمن را نخوریم زیرا که دشمن از یک نقطه کور وارد می شود و اذهان مردم را تخریب می کند و به سمت خواسته های خودش منحرف می کند و از این آب گل آلود سعی می کند ماهی برای خودش بگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه با بیداری و آگاهی ما قطعا نقشه های دشمن، نقش بر آب می شود، افزود: علما، بزرگان، روسای قبایل و علمای اهل سنت در قضیه حرکت تروریستی در زاهدان به خوبی موضع گیری کردند البته بعضی ها هستند و بودند که دوپهلو صحبت می کنند و باید با صراحت اعلام کنند که اغتشاشات اخیر در زاهدان از طرف گروهگ های معاند نظام صورت گرفته کما اینکه این گروهگ های تروریستی مسئولیت حوادث اخیر در زاهدان را پذیرفته اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علما، بزرگان، روسای قبایل و علمای اهل سنت اقدامات ضد انقلاب را محکوم کنند و از مردم بخواهند که آرامش خودشان را حفظ کنند و به شایعات توجه نکنند، یادآور شد: خداوند را شاکریم که با فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، آشوب ها و اغتشاشات در کشور فروکش کرد و فرمایشات رهبری همچون آبی بر روی آتش بود و از خداوند سلامت و طول عمر ایشان را درخواست می کنیم.

کد خبر 1221793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha