اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت رسانه ملی است

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان بابیان اینکه نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کنیم،گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت رسانه ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در جلسه مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای اخیر شهرستان زاهدان اظهار داشت: کارکنان بنیاد، خادمان یک بارگاه مقدسی هستند که بالاترین افتخار آنها خدمت رسانی به بهترین قشر جامعه که همان جامعه ایثارگری است، می باشد.

 

محمود دولت کردستانی ادامه داد: همه ما مدیون و بدهکار به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است.

 

وی یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین را همین خدماتی دانست که به جامعه ایثارگری تعلق می گیرد و گفت: متاسفانه بسیاری از ادارات و ارگانها از مباحث مربوط به ایثار و شهادت جامانده و عقب مانده است و هنوز به این باور نرسیدیم که این تفکر لازمه تداوم انقلاب است.

 

 مدیرکل صدا و سیمای استان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد.

 

 کردستانی گفت: این در حالیست که دشمن با همه ترفندهایش در تلاش است تا این انقلاب را از حرکت الهی خویش دور کند، گر چه مسیر، مسیر دشوار و سختی است اما با توجه به روحیه جهاد و شهادت طلبی هیچوقت این آرزوی واهی دشمن عملی نخواهد شد.

 

وی افزود: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند، و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

کد خبر 1221800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha