نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان دایر شد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان برپا شد.

«افسانه رحمانی فضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان برپا شد که بازدید جهت عموم  به مدت 10 روز و به صورت رایگان برقرار خواهد بود.

 

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان عنوان کرد: در این نمایشگاه 200 اثر از 200 کودک و نوجوان شامل آثار سفال، کار با نمد، کاردستی، نقاشی، رنگ آمیزی و غیره که قبلا جمع آوری شده بود در معرض دید قرار دارد و هدف این است با برگزاری چنین نمایشگاه هایی خلاقیت و آثار کودکان که همیشه با شور و هیجان کاری را آغاز می کنند نمایش داده شود.

 

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: فصاسازی مرکز، بازدید مدارس از کانون پرورش فکری کودکان، اجرای برنامه های فرهنگی هنری، بازی کودکان، سرگرمی و شادی و غیره از جمله برنامه های پیش بینی شده این هفته است که پس از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا استقبال خوبی از آن شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین روز دوشنبه جشنواره قصه گویی در مرکز استان برگزار می شود که از این شهرستان 6 نفر جهت شرکت به مرحله استانی حضور خواهند یافت و دو نفر مربی کانون، یک معلم و سه عضو هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1221807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha