روزانه هفت هزار مرسوله پستی در استان کرمان توزیع می شود

مدیرکل پست استان کرمان از توزیع روزانه هفت هزار مرسوله پستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مهدی جعفری، یکشنبه(۱۷ مهر) در دیدار رئیس کل و معاونین دادگستری با وی و همکاران به مناسبت روز جهانی پست به تشریح بخشی از عملکرد پست استان پرداخت.

 


 

مدیرکل پست استان کرمان افزود: خیلی ها تصور می کردند با گسترش فناوری اطلاعات نقش پست کم رنگ شود اما در اوج کرونا دیدیدم که فرهنگ خرید مردم تغییر یافت و به سمت خرید دیجیتال رفت به گونه ای که در مقطعی پست غافلگیر شد.
 

 

 

وی ادامه داد: ترافیک پستی تا ۱۲ برابر افزایش یافت و در آن شرایط بحرانی ما با محدودیت استخدام و جذب نیرو هم مواجه بودیم اما همکاران پای کار بودند.

 

 

 

جعفری اظهار کرد: خیلی سریع زیرساخت ها را ارتقا دادیم تا در خدمت رسانی به مردم مشکلی بوجود نیاید در حالیکه گاهی برای یک لیتر الکل جهت ضدعفونی محصولات با چالش مواجه بودیم زیرا اگر چنین نمی کردیم خود ناشر ویروس می شدیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه همکاران ما حساس بودند و مرسولات پستی ضدعفونی می شد؛ ادامه داد: در حال حاضر ۹۸ درصد مرسولات پستی استان به موقع و تنها دو درصد با تاخیر توزیع می شود که با توجه به تعداد نیروهای پست طبیعی است.

 

 

 

جعفری با اشاره به اینکه روزانه ۷ هزار مرسوله به استان ارسال می شوند که دو درصد آن تقریباً روزانه ۱۵۰ شاکی دارد که مرسولات به موقع دریافت نمی شود؛ تأکید کرد: تلاش داریم این مسئله رفع شود.

 

 

 

وی از کسب رتبه نخست اداره کل پست استان کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: این محقق نمی شد جز با روحیه جهادی‌ همکاران و پُست جزو معدود ادارات بی حاشیه است که همکاران با کمترین توقع کار انجام می دهند و تعطیلات از تقویم کاری ما حذف شده و  سه شیفت حتی در عید و... کار می شود.

 

 

مدیرکل پست استان کرمان در پایان اعلام کرد: در ۶ ماه اول امسال کشفیات قاچاق و مواد مخدر صفر بوده است.

کد خبر 1221835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha