دشمنان بپذیرند، ایران همیشه مقتدر است

آیت الله خاتمی، به نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر حاصل فتنه دشمن بوده و دشمنان باید بپذیرند ایران همیشه مقتدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۱۷ مهرماه) در مراسم صبحگاه مشترک، هفته فراجا، با اشاره به اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود، اظهار کرد: دشمنی دشمنان از آغاز این نظام بوده و تاکنون نیز ادامه دارد.

 

امام جمعه زنجان به حکومت بلوک غرب و شرق بر کشورهای جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: با لطف پروردگار و قیام‌ ملت ایران، انقلاب شکوهمند اسلامی بدون اتکا به بلوک شرق و غرب پیروز شد.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود سلاطین بی‌تدبیر، بخش‌های مختلفی از ایران در طول ادوار جدا شد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بدون اتکا به هیچ دولتی و با اعتماد به مردم و ایمان در دوران دفاع‌مقدس در برابر دنیا ایستادگی کرد.

 

امام جمعه زنجان به نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر حاصل فتنه دشمن بوده و دشمنان باید بپذیرند ایران همیشه مقتدر است.

 

به گفته آیت الله خاتمی، در فتنه‌های اخیر سه گروه، نیروی انتظامی، بسیج و مردم مورد ظلم واقع شدند و به گروهی که بیشتر ظلم شد مردم بود که صاحب اصلی این انقلاب هستند.

 

استاندار زنجان نیز در سخنانی با یادآوری اینکه امنیت، پیش نیاز ترقی در هر جامعه ای محسوب می شود، گفت: اصلی‌ترین عامل اقتدار این کشور، امنیت است.

 

محسن افشارچی به دشمن استکبار جهانی با انقلاب در شکل های مختلف اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش داشت تا از طریق تحریم با ایران مقابله کند ولی مقابله ایران با این روش از مبارزه موجب شد تا از طریق فتنه وارد عمل شود و امنیت را مورد هدف قرار دهد.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره خادم مردم بوده و مردم نیز حامی این نیروی قدرتمند هستند، خاطرنشان کرد: ثبات قدم را باید حفط کنیم. مواردی مثل آگاهی، نظم، استفاده از تکنولوژی، ارتباط نزدیک با مردم، فهمیدن اولویت‌های مهم و کاهش آسیب‌هایی که در این مسیر ‌وجود دارد، می‌تواند موجب موفقیت‌های بیشتر شود.

کد خبر 1221857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha