فرمایشات رهبر انقلاب در ۱۹ مهر چراغ راهی برای فعالان کانون های مساجد است

مظاهری گفت: فرمایشات رهبر انقلاب باید به عنوان چراغ راه و به عنوان یک سند بالا دستی برای مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد تلقی شود.

«محمدرضا مظاهری» با تبریک و گرامیداشت ۱۹ مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: رهبر انقلاب در روز ۱۹ مهر سال ۹۱ در خراسان شمالی و در جمع ائمه جماعات مسجد فرمودند: من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید. با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمایشات رهبر انقلاب باید به عنوان چراغ راه و به عنوان یک سند بالا دستی برای مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد تلقی شود.

 

وی افزود: همه ارکان مسجد، بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر در امورات و در برنامه ریزی، سند تحول بنیادین و فعالیتی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کنند.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: ۱۹ مهر فرصت خوبی برای به منصه ظهور گذاشتن دستاوردها، توانمندی ها و تولیدات کانون های مساجد و فرصتی برای هم افزایی، هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های متقابل کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری و تعامل کانون های مساجد و بسیج افزود: کانون های مساجد و بسیج به عنوان ۲ رکن در مجموعه مساجد در طول سال برنامه های متنوعی را با تعامل هم اجرا می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری و بسیج با تعاملی که در مسجد با یکدیگر دارند می توانند اقدامات موثر و پویایی انجام دهند و موجبات جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نگاه مسئولین و بدنه مردمی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج نیز حسن تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج است.

 

مظاهری گفت: در حوزه معرفت افزایی و بصیرت نیز نگاه مردم، مسئولین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید این باشد که به تاسی از فرمایشات رهبر انقلاب نسبت به برنامه ریزی و مطالعه و آن چیزی که نیاز امروز جامعه به ویژه برای نسل نوجوان و جوان در مسجد است فراهم شود.

 

وی اذعان داشت: امروز با برگزاری و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در سطح کانون های مساجد و رفتن به سمت برون سپاری فعالیت ها، کادرسازی و توانمندسازی و پرورش نیروهای متعهد انقلابی باید حرکت کنیم تا بتوانیم نسل جدید را به آرمان های مسجد و در راه اعتلای مسجد آشنا و نوجوانان و جوانان را به عرصه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری متعهد در سطح جامعه معرفی کنیم.

 

کد خبر 1221861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha