آخرین هشدارها به شهرداری لنده برای ساماندهی کشتارگاه/ برخورد قاطع با عاملین ذبح غیره مجاز دام در سطح شهر

اعضای شورای تامین شهرستان لنده در بازدید از کشتارگاه شهرداری، آخرین وضعیت بهداشتی این کشتارگاه را مورد ارزیابی و بازید قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در پی گلایه های مکرر شهروندان در روستای دم تنگ لنده و پیرو تاکیدات مکرر شورای سلامت شهرستان لنده، مبنی برای مشکلات اساسی در حوزه کشتارگاه شهرداری لنده، امروز فرماندار، دادستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره دامپزشکی، شهردار و شورای شهر از محل کشتارگاه شهرداری بازدید کردند.
 

در این بازدید، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با تشریح نظریه کارشناسان حوزه سلامت وضعیت این کشتارگاه را رضایت بخش ندانسته و خواستار دیوارکشی و ایجاد چاه فاضلاب شد.

 

رئیس دامپزشکی شهرستان لند، نیز در گزارش خود در جمع مسئولان گفت: چندین سال است که بحث ساماندهی و حتی جابه جایی کشتارگاه شهرداری مورد نظر است و در جلسات مکرر نیز این مهم بیان شده است

 

«حسین محمدی» تصریح کرد: نداشتن سالن اتاق سرد و عدم رعایت مسائل بهداشتی و تجمع سگ های ولگرد در اطراف این کشتارگاه از چالش های اساسی در این کشتارگاه است.

 

در ادامه فرماندار شهرستان لنده گفت: باتوجه به مسئله بهداشت و سلامت احاد مردم بحث کشتارگاه یک مسئله بسیار مهم و اساسی است و باید متولیان امر با تهیه نظرات دقیق کارشناسی به ارائه نظرات و پیشنهادات و راهکارها بپردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید به مسئله ذبح غیرمجاز در سطح شهر نیز نظارت و برخورد قاطعی صورت گیرد چرا که علاوه بر تهدیدات زیست محیطی گوشت بدون تائیدیه دامپزشکی در سطح شهر ارائه می شود.

 

 
کد خبر 1221892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha