طرح سفیران احسان و نیکوکاری در مدارس خوزستان اجرا می‌شود

شیبه با اشاره به اینکه در نظر داریم برای اولین بار با مشارکت آموزش و پرورش در استان طرح سفیران احسان و نیکوکاری را در مدارس اجرا کنیم گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌ها حداقل ۱۸ میلیارد تومان با همت مردم نیکوکار و خیر خوزستان جمع‌آوری شود.

جمال شیبه امروز یکشنبه (17 مهر) در حاشیه آئین نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها که در دبستان دخترانه بهار اهواز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: امسال با برطرف شدن محدودیت‌های کرونا، تمام دانش‌آموزان به صورت حضوری در کلاس حاضر شدند و توانستیم جشن عاطفه‌ها را باشکوه‌تر و با حضور دانش‌آموزان برگزار کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: با توجه به اینکه ما در کمیته امداد افتخار خدمت به 45 هزار دانش‌اموز را داریم لذا مطابق با روال و سنت حسنه‌ای که همه‌ساله در کشور و استان ما وجود دارد از ابتدای مهرماه جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور آغاز شده و همکاران ما در تلاش هستند هدایای مردم را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته به همت خیران و مردم نیکوکار 14 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع شد و امسال پیش‌بینی می‌شود مجموع کمک‌ها حداقل 18 میلیارد تومان برسد.

 

شیبه به راه‌های کمک خیران جهت شرکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم سخاوتمند خوزستان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #061*8877* در این امر خیر شرکت کنند؛ همچنین تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحت پوشش این نهاد آماده دریافت کمک‌ها نقدی و غیرنقدی خیران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم برای اولین بار در خوزستان با مشارکت آموزش و پرورش طرح سفیران احسان و نیکوکاری را در مدارس استان اجرا کنیم یاد آور شد: در این طرح کارت‌هایی طراحی می‌شود و دانش‌آموزانی که تمایل دارند با عضویت در این طرح به عنوان سفیر احسان و نیکوکاری دیگران را جهت کمک به نیازمندان تشویق می‌کنند.

 

لازم به ذکر است، در این آئین زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور فرماندار اهواز، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مسئولان نواخته شد.

 

کد خبر 1221905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha