نیروهای هلال احمر دوست دوران سختی و بحران هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر دوست دوران سختی و بحران هستند، گفت: خداوند را شاکر باشید که در کاری شاغل هستید که هر لحظه در حال عبودیت هستید و چه عبادتی بالاتر از حل مشکلات مردم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۷ مهر) در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: نوع کار شما اعم از آن چه که مربوط به هلال احمر و یا مدیریت امور دینی است با ارقام و اعداد قابل شناسایی نیست و از نوع ارزش های الهی و انسانی محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: خداوند را شاکر باشید که در کاری شاغل هستید که هر لحظه در حال عبودیت هستید و چه عبادتی بالاتر از حل مشکلات مردم وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر دوست دوران سختی و بحران هستند، گفت: هر کس به کار خیر و عبادتی و علمی نائل شد باید منت بکشد که خدای متعال او را توفیق داده است که عرض عبادت و اطاعت و خدمت کند و این فرصت را غنیمت شمارید.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه بهترین مردم کسی است که بهترین نفع را به مردم برساند، عنوان داشت: خداوند بنده ها را دوست دارد اما شرک و ظلم انسان ها را دوست ندارد لذا در ایده صحیح دینی آمده است که انسان بر اساس تعلیمات مکتب انبیا همه را دوست دارد و در دین خدا اساس بر دوستی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص ایام ولادت رسول اکرم(ص) بیان کرد: در کتب دینی پیامبران قبل از رسول گرامی اسلام(ص) به این موضوع و بعثت ایشان بشارت داده شده است.

 

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) را با همه شناسنامه روشن خودش خوب می شناختند اما با منافع مادی و نفسانی برخی افراد همراه نبود بنابراین دست به بهانه جویی ها و انکارهایی در مقابل حق زدند و اکنون هم در سطح کشور، بین الملل و فتنه ها قابل مشاهده است.

 

آیت الله عبادی گفت: برخی افراد صدها بهانه می آورند به بهانه دلسوزی به خیابان ها می ریزند و افراد را به قتل می رسانند و اموال عمومی را به آتش می کشند و نفس همین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: تاریخ مملو از این فتنه ها است و اگر انسان راه وجدان، عقل و اسلام و انبیا را نرود از همه حیوانات بدتر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1221913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha