اعزام روحانیون به ۲۵ پایگاه امداد جاده ای خراسان جنوبی

حجت الاسلام درویشی گفت: بحث اعزام ۲۵ روحانی به ۲۵ پایگاه جاده ای هلال احمر خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد تا به مباحث شرعی و فرهنگی مورد نیاز بپردازند تا نیروهای امدادی به مسائل شرعی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی درویشی امروز (۱۷ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه نماینگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر دو ماموریت فرهنگی هدایت و نظارت را بر عهده دارد.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: تشکیل و برگزاری شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در جمعیت هلال احمر دستور کار داریم و این نیرو همواره در حالت آماده باش قرار دارد.

 

وی با اشاره به بحث نماز گفت: در سال گذشته جمعیت هلال احمر رتبه نخست در زمینه اقامه نماز بین دستگاه های اجرایی استان را توانسته کسب کند.

 

حجت الاسلام درویشی درخصوص کانون طلاب عنوان کرد: در سال گذشته بیشترین کانون طلاب در بحث جمعیت هلال احمر مربوط به خراسان جنوبی بوده است و کمک های اولیه بسیار کارآمد برای طلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵ امام جماعت در هلال احمر استان فعالیت دارند، گفت: ۹ گردهمایی و کارگاه های آموزشی برای ائمه جماعت فعال در جمعیت هلال احمر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و نماز و ... برگزار شده است.

 

وی به بحث اعزام روحانیون به پایگاه های جاده ای اشاره کرد و افزود: بحث اعزام ۲۵ روحانی به ۲۵ پایگاه جاده ای هلال احمر استان در دستور کار قرار دارد تا به مباحث شرعی و فرهنگی مورد نیاز بپردازند تا نیروهای امدادی به مسائل شرعی توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام درویشی در خصوص آشوب های اخیر عنوان کرد: نیروهای هلال احمر به میدان آمدند تا آسیبی به مردم و اماکن عمومی استان وارد نشود.

 

 

 

کد خبر 1221932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha