تهدید مجدد رژیم صهیونیستی به عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه کرانه باختری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه کرانه باختری کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که "اومر بارلیو" گفته که به آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری نزدیک می‌شویم اما زمان دقیق آن مشخص نیست و اوضاع باید به خوبی بررسی شود و پس از آن تصمیم نهایی گرفته شود.
بارلیو گفته که عملیات های اخیر در کرانه باختری، بسیار شدید و گسترده بوده و همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که با موج کنونی عملیات ها مقابله کند.
او تاکید کرد که اگر اقدامات انجام شده برای کنترل اوضاع امنیتی کافی نباشد، آن وقت رژیم صهیونیستی مجبور به آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری خواهد بود.
این تهدیدات در حالی مطرح می شود که عملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه اشغالگران اسرائیلی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یافته و ترس به جان صهیونیست ها انداخته است.
در تازه ترین عملیات مقاومتی، شب گذشته یک نظامی اشغالگر اسرائیلی جریان تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط به هلاکت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.
 
 
کد خبر 1221941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha