جنوب استان فارس الگوی وحدت اسلامی است

محبی پور گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جنوب استان فارس را نمونه و الگوی وحدت اسلامی دانسته اند و امسال جشن‌‎ های هفته «وحدت» فراگیرتر و در ۱۲۰ نقطه شهری استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز یکشنبه (17 مهر) در جمع علمای شهرستان خنج با گرامیداشت هفته «وحدت» گفت: اختلاف میان اقشار و مذاهب مختلف در جامعه موجب از بین رفتن فرصت ها و تبدیل آنها به تهدید می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: وحدت موجب تداوم حیات و موفقیت می شود و کسب موفقیت برای آنان که دل در گروی دین و وطن دارد خوشحال کننده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند که حول محور اسلام، وحدت و تحقق اتحاد شدنی است و اشتراکات فراوانی میان گروه‌ های مختلف مذهبی و مسلمان وجود دارد و اختلافات و تفاوت ‌ها اصلا قابل توجه نیست.

محبی پور با تاکید بر اینکه وجود برخی اختلاف نظرها در ادیان و میان علمای مذاهب استثنا نیست، عنوان کرد: مهم این است که حول محورهای وحدت شناخته شده دور هم جمع شده و مسیر دین را تعریف کرده و حرکت کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که شاهد یکی بودن پیامبر (ص)، کتاب آسمانی، راه و رسم زندگی و آموزه های دینی هستیم دلیلی برای اختلاف در گفتار و رفتار ما در جامعه وجود ندارد و قرار گرفتن وحدت در کنار وطن در ایران اسلامی موثر است.

محبی پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جنوب استان فارس را نمونه وحدت اسلامی دانسته اند و امسال جشن‌ های هفته «وحدت» فراگیرتر و در 120 نقطه شهری استان فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1221948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha