نظم و انظباط حاکم بر نیروی انتظامی برای مردم الهام بخش است

حجت الاسلام مدبر با بیان اینکه نظم و انضباط حاکم در نیروی انتظامی برای همه الهام بخش است، گفت: لازمه موفقیت در سایر امور نظم و انضباط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی و مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا که به مناسبت هفته «نیروی انتظامی» برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت شرف مشغول به خدمت رسانی است.

 

امام جمعه جهرم با بیان اینکه نظم و انضباط حاکم در نیروی انتظامی برای همه الهام بخش است، افزود: لازمه موفقیت در سایر امور نظم و انضباط است.

 

 وی با اشاره به اینکه ۲ نعمت هست که انسانها قدر آن را نمی دانند، اظهار کرد: اولین نعمتی که انسان قدر آن را نمی داند سلامتی بوده که فقط انسان های بیمار قدر آن را می دانند و دوم امنیت است که همه ما سلامتی را مرهون کادر بهداشت بوده و امنیت را مرهون شما عزیزان پلیس هستیم.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه همیشه قدردان و حامی شما حافظان نظم و امنیت کشور هستیم، تصریح کرد: از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی در نظم و امنیت و همچنین آرامش و آسایش جامعه سپاس گذاری می کنیم.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه جهرم،‌نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان جهرم، اعضای شورای تامین، روسای تعدادی از ادارات، خانواده شهدا و ایثارگران ناجا، پیشکسوتان فراجا در پادگان آموزشی شهید دستغیب فراجا برگزار شد، نیروهای نظامی و سربازان مرکز فراجا جهرم رژه رفتند.

 

 

کد خبر 1221966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha