سهمیه آرد ماسال ۵۰۰ کیسه افزایش یافت

گیل چالانی گفت: مضاف بر افزایش سهیمه ۲ هزار کیسه ای که در چند ماه قبل به شهرستان اختصاص یافته بوده با پیگیری های به عمل آمده ۵۰۰ کیسه آرد سهمیه شهرستان افزایش پیدا کرد

«غلامرضا گیل چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: شهرستان ماسال جز شهرستان‌های مسافرخیز و با افزایش جمعیت شناور روبرو است.

 

فرماندار ماسال افزود: مضاف بر افزایش سهیمه 2 هزار کیسه ای که در چند ماه قبل به شهرستان اختصاص یافته بوده با پیگیری های به عمل آمده  ۵۰۰ کیسه آرد سهمیه شهرستان افزایش پیدا کرد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه  آرد فوق العاده شهرستان به صورت ثابت 2 هزار و 500 کیسه است گفت: کلیه نانوایی ها باید بر اساس میزان سهمیه آرد، ساعات کاری و مقرراتی که برای آنان درنظر گرفته شده نسبت به پخت نان و توزیع آن در بین مصرف کنندگان اقدام کنند.

 

گیل چالانی با بیان اینکه هیچگونه بهانه‌ای برای تعطیلی های خودسرانه نانوایی های شهرستان پذیرفته نیست تصریح کرد: انضباط کاری در بین نانوایی های منطقه در اولویت قرار گیرد و اتحادیه نانوایان موظف است در این خصوص تذکرات لازم را به نانوایان متخلف بدهد.

 

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها و تشدید نظارت شبکه بهداشت و درمان در این خصوص خاطرنشان کرد:  نانوایی های شهرستان ضمن رعایت کلیه نکات بهداشتی نان سالم و باکیفیت را در اختیار مردم قرار دهند.

کد خبر 1221982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha