اتاق اصناف مرکز فارس برای احداث شهرک صنفی و انتقال مشاغل آلاینده گام های محکمی برداشته است

رعنایی گفت: اتاق اصناف مرکز استان فارس و اتحادیه های صنفی برای احداث شهرک صنفی و انتقال مشاغل آلاینده در شیراز گام های محکمی برداشته اند اما عزم و اراده اصناف در تحقق این امر به تنهایی کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علیرضا رعنایی، امروز یکشنبه (17 مهر) در دیدار با رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نگاه حمایتی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای انتقال مشاغل آلاینده به خارج از شهر قابل تقدیر است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس افزود: اتاق اصناف مرکز استان فارس و اتحادیه های صنفی برای احداث شهرک صنفی و انتقال مشاغل آلاینده در شیراز گام های محکمی برداشته اند اما عزم و اراده اصناف در تحقق این امر به تنهایی کافی نیست.

وی ضمن انتقاد از برخی موانع و عدم همکاری و بروکراسی اداری گذشته برای انتقال مشاغل آلاینده بیان کرد: مانع تراشی باعث بی رغبتی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث شهرک های صنفی و انتقال مشاغل آلاینده به خارج از شهر شیراز می شود.

رعنایی اعلام کرد: از آمادگی برای اجرای آئین نامه هیئت وزیران در خصوص انتقال مشاغل آلاینده به خارج از شهرها و اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و نگاه حمایتی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در اجرای قانون با در نظر داشتن قانون صنفی قدردانی می کنیم.

کد خبر 1221997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha