وقوع انقلاب اسلامی، انگیزه‌ای بزرگ برای ایجاد جامعه مهدوی است

امیر دریادار دوم قربانی با بیان اینکه آماده سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت مفهوم انتظار است، گفت: در دورانی که قدرت‌های استکباری در جهان سلطه یافتند، وقوع انقلاب اسلامی، انگیزه‌ای بزرگ برای ایجاد جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، امیر دریادار دوم رضا قربانی در مراسم صبحگاه عهد سربازی به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) در پادگان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد، بیان کرد: ۱۴ قرن شیعیان انتظار می‌کشند که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) جهان پر از عدل و داد شود.

 

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش افزود: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و تلاش می‌کند ملت ایران را به سمت ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند.

 

امیر دریادار دوم قربانی ادامه داد: دشمنان در چهار دهه گذشته انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اجرا کردند، اما در اجرای توطئه‌های خود ناموفق بودند.


وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت و ارتباط نزدیک آن با دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند توان دفاعی ما را تضعیف و زمینه را برای حمله نظامی فراهم کند، اما تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را در راه رسیدن به این هدف ناکام گذاشته است.

 

 

 

 

کد خبر 1222007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha