انتصاب ها باید بر محور شایسته سالاری باشد

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید انتصاب ها بر محور شایسته سالاری باشد، گفت: کسی که تخصص نداشته باشد تعهد نیز ندارد‌ و حتی اگر پاک دست باشد اما دانش مدیریتی نداشته باشد به درد نخواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد رحمانیان» روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی گفت: اینک در انتصابات باید شایسته سالاری را رعایت کنید و این مهم بر اساس گرایش حزبی نباشد، کسی که تخصص نداشته باشد تعهد نیز ندارد‌ و حتی اگر پاک دست باشد اما دانش مدیریتی نداشته باشد به درد نخواهد خورد.

 

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: اینک باید مسایل مرتبط با تولید و اشتغال مد نظر تمامی مسئولان و مدیران باشد و اقتصاد مقاومتی را نیز در حوزه کاری خود قرار دهند.

 

وی بر ایجاد اشتغال در جامعه و ایجاد عدالت تاکید کرد و افزود: اینک باید در مبارزه با مفاسد اداری به طور جدی وارد شویم و در این میان از پیشگیری عافل نشویم.

 

رحمانیان با بیان اینکه باید تمرکز بر روی پیشگیری باشد، اظهار داشت: ما باید ساختارهای فساد را در جامعه در بخش های مختلف اصلاح کنیم که در این خصوص هشدارها نیز داده شده و اینک باید این پیشگیری را مدنظر داشته باشیم تا فساد ایجاد نشود.

 

وی بر برخورد جدی با فساد نیز تاکید کرد و گفت: باید این مهم را نیز علنی در بین مردم اجرا کنیم و حتی مجازات ها نیز باید بازدارندگی لازم را داشته باشد.

 

رحمانیان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اصل نظام را نشانه گرفته اند، خاطرنشان کرد: آنان تلاش می کنند تا نظام را به زانو در بیاورند.

 

وی بر اعتمادسازی در بین جامعه تاکید کرد و افزود: در حال حاضر مسئولان، صاحبان تریبون و صاحبان سخن هر حرف و کلامی که باعث بی اعتمادی در بین مردم می شود باید خودداری کنند و در کارها منافع عموم را در نظر بگیرند نه اینکه اساس را منافع شخصی خود بدانند.

 

در این آیین از زحمات احمد مهرپرور تقدیر و صادق اسپیدکار به عنوان بازرس کل استان معرفی شد.

کد خبر 1222015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha