بستر پیاده سازی طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده باید فراهم شود

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بستر پیاده سازی طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده باید فراهم شود، گفت: پیشنهاد داریم که با حضور مدیران و مسئولان دغدغه مند یک کمیته ای برای اجرای صفر تا صد این طرح در استان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز (۱۷ مهر) در جلسه برنامه ریزی اجرای طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده اظهار داشت: درخواست داریم تا این نوع طرح ها پیگیری شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تمام کارهای فرهنگی زمانی ارزشمند خواهند بود که خروجی اش تربیت یک بچه مسجدی باشد تا از آفات زمان در امان و سالم بماند و امروز ظرفیت تربیت بچه های مسجدی را خداوند به انقلاب اسلامی داده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده قانونی شود، ادامه داد: در برنامه های ۱۵ گانه ستاد همکاری های حوزه به استان ها ابلاغ کرده به این موضوع توجه شده است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بستر پیاده سازی طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده باید فراهم شود، گفت: پیشنهاد داریم که با حضور مدیران و مسئولان دغدغه مند یک کمیته ای برای اجرای صفر تا صد این طرح در استان تشکیل شود و برای هر مقطعی یک برنامه مدون کنند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: یک کار قوی و کارشناسی شده و دقیق در راستای طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده صورت گیرد چرا که با کوچکترین کار هم می توان بچه ها را مسجدی بار آورد.

 

وی با اشاره به اینکه فرصت طلایی برای اجرای طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده به وجود آمده است، گفت: از این فرصت به نحو احسنت استفاده شود و امروز خانواده ها دغدغه مند هستند و انتظار دارند که یک کار جذاب و دقیقی اجرایی شود.

 

کد خبر 1222016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha