ایجاد تفرقه بین مسلمانان هدف دشمن است

حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به توطئه های دشمن و فعالیت در فضای مجازی، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن و تضعیف اصل نظام و ایجاد تفرقه است.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه های دشمن در ایجاد ناآرامی ها، اظهارداشت: دشمن اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده است.

 

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مخالفان با اسلام قصدشان تفرقه بین تمام مسلمانان است، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که دشمنان قصد دارند اقوام را تحریک کنند و بین آنان اختلاف بیندازند.

 

وی به رشادت همه اقوام ایرانی در مقابل تجزیه طلب ها و دفاع از نظام و ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: باید این رشادت ها و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان یادآوری شود و در برابر دسیسه تفرقه افکنی دشمن هوشیار بود.

 

حجت الاسلام طهماسبی به سخنرانی با صلابت رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال تضعیف اصل نظام و هم چنین درصدد نا امید نمودن مردم در جامعه هستند نباید فریب دسیسه های دشمن را خورد.

 

وی تأکید کرد: با بصیرت افزایی و روشنگری باید جوانان را نسبت به این هجمه های شوم دشمن آگاه ساخت.

کد خبر 1222044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha