استفاده ازتوانمندی های  پست  ارتقای ضریب امنیتی جامعه را در پی دارد

سلگی با بیان اینکه استفاده از بستر، ظرفیت و توانمندی های پست، باعث کاهش رفت و امد در سطح شهر و روستاها و کاهش هزینه های تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان میشود، گفت: همچنین ارتقای صریب امنیتی را همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح الله سلگی امروز(۱۷مهر) در نشست خبری ویژه روز جهانی پست ضمن تحسین عملکرد اداره کل پست استان مازندران در طول سال به ویژه در ایام محرم و صفر برای ارسال گذرنامه های زائر الحسین(ع) به سراسر استان، اظهار کرد:صنعت پست متناسب با رشد تکنولوژی و علم توانست خود را به روز رسانی کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه همگان روزگار نامه نگاری و اسال پیام هایمان از طریق ارسال نامه را یاد داریم، افزود: رشد علم و تکنولوژی نیاز به پست را در حوزه های دیگر  را ایجاد کرده است. در کشورهای پیشرفته شاهد انجام تبادلات بیشتری هستیم.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت پست برای کاهش هزینه ها و مصرف سوخت و انرژی بکارگیری شود، گفت: در تمام بخشداری ها، دهیاری ها و استانداری  و فرمانداری ها تلاش داریم ۶۰۰هزار مکان فاقد آدرس پستی استان دارای هویت پستی شوند.

 

سلگی با بیان اینکه فعالیت ۲۴ساعته پست استان شایسته تحسین است، افزود: جابه جایی ۵۰هزار مرسوله در استان نقطه قوتی برای استان به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های پستی ارتقا دهنده حوزه امنیتی است، گفت: تامین معیشت کارکنان پست استان نیز مورد توجه است و تلاش داریم برای ارتقای درآمد مجموعه پست استان راهکارهایی ایجاد شود.

 

سلگی به مشکل بیمه اصحاب رسانه استان اشاره و بیان کرد: بعنوان رئیس شورای اطلاع رسانی استان پیگیر امورات مرتبط با اصحاب خبر و رسانه استان هستم.

 

وی با بیان اینکه رفع مشکلات موردی این قشر نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: رفع مشکلات عمومی این قشر نیز مورد توجه است.

کد خبر 1222047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha