حضور علما و بزرگان اهل سنت در میدان وحدت را به اوج شکوفایی رسانده است

هاجری گفت: حضور علما و بزرگان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در میانه میدان و برائت از فتنه و آشوب نشان داد بصیرت، بیداری و گل واژه وحدت به اوج شکوفایی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (17 مهر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت هفته «وحدت» گفت: مایه مباهات است که سه جریان غربی، عبری و عربی حامی فتنه و آشوب نتوانستند شکاف و اختلاف میان مذاهب و اقوام ایجاد کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حضور علما و بزرگان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در میانه میدان و برائت از فتنه و آشوب نشان داد بصیرت، بیداری و گل واژه وحدت به اوج شکوفایی رسیده است.

وی اضافه کرد: خنثی سازی 340 دروغ، شایعه و شبهه از طریق 260 کانال تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان در لندن، پاریس و واشنگتن، کار بزرگی است که مردم ایران بر آن چیره شده اند.

هاجری، هفته نیروی انتظامی را یاد آور امنیت، ایثار، شجاعت و شهادت دانست و بیان کرد: امنیت امروز مرزهای کشور و شهرها را مدیون نیروهای خدوم و مظلوم انتظامی هستیم حوزه امنیت، خط قرمز همه مردم است و آن را با بازی های سیاسی مخرب معاوضه نمی کنند.

وی ادامه داد: تبرئه نیروی انتظامی با اسناد و مدارک پزشکی قانونی، نشان داد تمامی عملکرد جریان فتنه و آشوب بهانه ای برای تخریب و تحریف رکن امنیت شهری بوده که با حمایت همه جانبه مردمی ناکام ماند.

هاجری با اشاره به استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شیراز گفت: مردم به آینده شهری امیدوارتر شده اند و شورای اسلامی و شهرداری شیراز باید با وحدت و همدلی پاسخگوی عملی مطالبات مردم باشند.

وی با تاکید بر روند طولانی صدور مجوزات در شهرداری ادامه داد: این روند مردم را بدبین و فعالیت ها را با مشکل جدی مواجه کرده و  بایدپاسخ مردم در شهرداری با سرعت داده شود.

هاجری اضافه کرد: دغدغه مردم در خصوص وسائل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان باید به صورت متمرکز رفع شود و قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن در خصوص سرویس مدارس گره گشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: جهش رشد علمی ایران، در جهان سرآمد است اما دشمن با فتنه و آشوب در فصل بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، قصد به تعطیلی کشاندن دارد مراکز علمی و آموزشی را و سلب آرامش را از جوانان پاک و پر استعداد دارد و خانواده های دانشجویان و دانش آموزان باید هوشیار باشند و دلبندانشان را در زمین های طراحی شده دشمن به کار نگیرند.

کد خبر 1222053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha