دشمن با کشته‌سازی در کردستان راه به جایی نخواهد برد

زارعی‌کوشا با بیان اینکه دشمن با کشته‌سازی در کردستان راه به جایی نخواهد برد، گفت: از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب تا به امروز، آنچه که موجب استحکام بیشتر نظام و اتحاد وانسجام مردم بوده خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر روز یکشنبه (۱۷ مهرماه) در مراسم تشییع پاسدار شهید غلامرضا بامدی که در آشوب‌های دیروز سنندج به شهادت رسید، اظهار داشت: در مکتب حضرت امام خمینی(ره) و در تجربه چهار دهه از انقلاب اسلامی آموخته‌ایم که شهیدان مایه ماندگاری و دوام نظام اسلامی و انقلاب و ستون های مستحکم آن هستند.

 

استاندار کردستان افزود: شهادت پاسدار دلاور، جوان عزیز، خوشرو، محبوب و جهادگر بسیجی شهید غلامرضا بامدی که عمر کوتاه خود را در راه خدمت به مردم، محرومیت زدایی و کار و جهاد و تلاش بی منت به مردم سپری کرد به محضر پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده داغدیده وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

زارعی کوشا با بیان اینکه با همه افتخار شهدای عزیزمان را تقدیم میهن اسلامی و خدمت به مردم و پایداری کلمه الله و نظام اسلامی می‌کنیم ، تاکید کرد: مردم کردستان به خوبی خادمانی همچون شهید بامدی‌ها را می‌شناسند که بدون منت هرجا نیاز به محرومیت‌زادیی بود، لباس خاکی خدمت به تن کرده و در دوره افتاده‌ترین مناطق خدمت کردند و هر جا هم که باید از امنیت مردم دفاع می کردند، لباس سربازی انقلاب برتن و از مردم دفاع کردند.

 

وی اضافه کرد: دشمن با کشته‌سازی و شهید کردن فرزندان کردستان هیچ طرفی نخواهد بست  و مزدوران بدانند که با کشتن مردم بی‌گناه در اغتشاشات راه به جایی نمی‌برند چرا که مردم هوشیار و آگاه هستند.

 

استاندار کردستان عنوان کرد: دشمن فتنه‌گر، استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک کش و رژیم بی‌آبروی سعودی بدانند، با شهادت مدافعان امنیت ما، نه تنها خللی در صفوف متحد دشمن شکن مردم ایجاد نخواهید کرد، بلکه این خون های پاک موجب برادری و اتحاد بیشتر اهل سنت و تشیع می‌شود.

 

زارعی‌کوشا ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر شهید بامدی، یادآور شد: امروز و در این مراسم، شیعه و سنی در کنار هم اشک می ریزند و این مهم، واقعیت کردستان یعنی وجود وحدت و برادری است.

کد خبر 1222058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha