دشمنان از موفقیت های چشمگیر علمی ایران خشمگین هستند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه علمی و حائز اهمیت سرم سازی حصارک کرج گفت: دشمنان از موفقیت های چشمگیر علمی ایران به خشم آمدند و این یکی از عوامل دشمنی آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» با حضور در نشست بررسی روند فعالیت سرم سازی حصارک که یکشنبه ۱۷ مهر در این موسسه برپا شد گفت: پیشرفت علمی ایران در دوران انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: ایادی استکبار و دشمنان نظام انقلاب اسلامی ایران با سنگ اندازی و دسیسه چینی می خواهند مانع رشد علمی جوانان این مرز و بوم شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت گسترش علم و دانش اظهار کرد: موسسه سرم سازی زاری در صدمین سالروز تأسیس خود با بهره مندی از رشد علمی در سطح کشور زبانزد است.

 

وی ادامه داد: ساخت و تولید واکسن رازی کووپارس بخشی از این موفقیت های علمی در موسسه رازی حصارک است که به نوبه خود با دیگر واکسن های کرونا متفاوت و اثرگذاری مطلوب را داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: موازی کاری در زمینه مباحث علمی مشکلی ندارد با این وجود با توجه به محدودیت های امکاناتی و منابع تحت اختیار دستگاه های اجرایی باید از موازی کاری بپرهیزند.

 

 

کد خبر 1222081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha