شعب تخصصی دادیاری و بازپرسی ویژه ایثارگران راه‌اندازی شود

نورانی در دیدار با دادستان مرکز خوزستان، خواستار راه‌اندازی و فعال کردن شعب تخصصی دادیاری و بازپرسی ویژه ایثارگران جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حسن نورانی ظهر امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در راستای پیگیری و تلاش برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های ایثارگران با دادستان استان دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این دیدار شهدا و ایثارگران را آبروی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: برای خادمان شهدا حل مشکلات آنان افتخار بوده و این موضوع همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

 

وی اضافه کرد: انتظار داریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران هر جا که مورد ظلم قرار گرفتند دادستان در احقاق حق آنان مساعدت و همکاری لازم را داشته باشد و مجموعه دادگستری نقش خود را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات حقوقی ایثارگران ایفا کند.

 

نورانی با بیان اینکه بیشترین تقاضا از سوی فرزندان شهدا و جانبازان در خصوص درخواست شغل و تسهیلات ارائه شده است تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و حمایت از این عزیزان برای همه یک وظیفه اصلی و اولویت‌دار است و نباید کوچک و بی‌اهمیت انگاشته شود و تمامی مسئولان باید در این مسیر کمک‌ حال بنیاد باشند.

 

وی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگر را توفیق دانست و خواستار راه اندازی و فعال کردن شعب تخصصی دادیاری و بازپرسی ویژه ایثارگران جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران شد.

 

صادق جعفری چگینی نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران عنوان کرد: کمک و دست یاری‌ دادن به هر گرفتاری در واقع وظیفه انسانی، اجتماعی، کاری و شرعی ما است.

 

دادستان مرکز خوزستان افزود: ما به عنوان خدمتگزاران اجتماعی، مسئول و احیاکننده قانون برای همه جامعه و مخصوصا خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که از عزیزترین اقشار جامعه‌اند و حفظ عزت ایشان در واقع حفظ عزت نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی ادامه داد: بدون شک ایثارگران و خانواده‌های آنان، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. 

 

جعفری چگنی با تاکید بر همکاری دستگاه قضا ابراز کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده‌های آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است و ما به عنوان خادمان شهدا و ایثارگران از هیچ کمکی برای حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد.

 

در پایان این دیدار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اهدای لوح سپاس از خدمات و زحمات دادستان استان در راستای تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، تقدیر کرد.

 

کد خبر 1222093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha