قدرت اسلام و تشییع، استکبار را به چالش کشیده است / اصناف و بازاریان سابقه عالی در پیوند با مسجد دارند

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه وارث فرهنگ تشییع هستیم و در دنیا تاثیر گذار هستیم، گفت: امروز قدرت اسلام و تشیع، مبنای استکبار را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز(۱۷ مهر) در جمع اصناف و بازاریان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مبنای لیبرالیسم را بر باد داده است، امروزه استکبار جهانی و راس آنها در مقابل کشور ما کم آورده‌اند.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه زمانی آمریکا در کشور ما حاکمیت داشتند، حق توحش می‌گرفتند، افزود: خداوند عزت به کشور ما داد و آمریکا را کشور بیرون کردیم و امروزه از هر راهی دست به توطئه می‌زنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: سالهاست کشور ما را تحریم می‌کنند ولی نتوانستند کشور را شکست دهند، بازهم ما آنها را شکست دادیم.

 

وی گفت: آخرین راهکار دشمنان و آمریکایی ها، راه انداختن جنگ شناختی برای تغییر افکار مردم بوده است، به طور مثال می‌گویند با آمریکا مذاکره کنید، مگر غیر از این بود در قضیه برجام به کشور ما آسیب زدند و بعد از اینکه به خواسته‌های خود رسیدند گفتند ما برجام را قبول نداریم و برجام را پاره کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: در حالی که عده‌ای فکر می‌کنند آمریکایی به وعده‌های خود پایبند هستند، برجام درس عبرتی برای ماست.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: الان دشمن تلاش دارد مردم را در مقابل هم قرار دهد و برادرکشی راه بیاندازد، ولی قطعاً نمی‌توانند تاثیر گذار باشند چراکه از قدرت جمهوری اسلامی ایران خبر دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا در مقابل قدرت ما توانایی رویارویی را ندارد و خودشان هم از قضیه آگاه هستند چراکه الان در اوج قدرت قرار داریم.

 

وی تصریح کرد: در حوادث اخیر دشمن تلاش کرد روی ذهن عده‌ای تاثیر گذار باشد تا باعث اغتشاش و ناامنی در کشور شوند، ولی قطعاً این حرکات و هنجارشکنی‌ها به جایی نمی‌رسد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان را از مسائل کشور آگاه کرد تا فریب دشمنان را نخورند، افزود: مردم هرچند با هنجارشکنی همراهمی ندارند، اما باز نیاز داریم نسل جوان را به مساجد نزدیک کنیم، در این قضیه همه اقشار از جمله اصناف و بازاریان تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد: اصناف و بازاریان سابقه عالی در پیوند با مسجد دارند، می‌توانند در جذب جوانان به سمت مسجد تاثیرگذار باشند.

 

وی گفت: باید روی نسل جوان کار و ارتباط برقرار کنیم، دشمن تلاش دارد جوان ما را اهل بیت جدا کند و آنچه که می‌خواهد روی افکار جوانان تاثیر بگذارد که باید در مقابل این توطئه ایستادگی و مقاومت کنیم.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن دنبال القای شبه برای جوانان می کنند، خاطرنشان کرد: موج انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است و دشمن نمی تواند در مقایل این حرکت ایستادگی کند.

کد خبر 1222111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha