وحدت، سلاح مسلمانان و اختلاف، دریچه نفوذ دشمن است

حجت الاسلام حسینی نسب وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تقویت و ترویج ارزشها در جامعه دانست و با اشاره به هفته وحدت و اهمیت اتحاد گفت: وحدت، سلاح مسلمانان در مواجهه با دشمن و اختلاف، دریچه نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب عصر دیروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه با ولادت پیامبر اعظم (ص) هر نوع رذالت و پستی و بت پرستی از بین رفت و هر چیزی که  نوعی مظهر غیر توحیدی بود، نابود شد، افزود: میلاد پیامبر اکرم (ص) همراه با شرافت و کرامت بود.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مراسم های جشن میلاد هم باید اینگونه باشد و به بهانه جشن نباید کاری ضد ارزش انجام داده شود بلکه باید ارزشهای اسلام تقویت شود، گفت: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان ارزش اما معطل کردن مردم در ادارات ضد ارزش است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی از حجاب به عنوان یکی از ارزشها نام برد و با بیان اینکه پوشیده بودن زن ارزش گذاری به منزلت زن است، گفت: پیامبر مبعوث شد و به زن کرامت بخشید و هر کاری که خلاف کرامت زن باشد تنزّل او از جایگاه خدادادی اوست.

 

امام جمعه سلطانیه شایعه پراکنی و شایعه پذیری را یکی ديگر از ضد ارزشها دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: حوادث اخیر و حادثه سیستان هر دو بر اساس شایعه و با اسم رمز زن انجام شد و حتی برخی خواص نیز با موضع عجولانه گرفتار شایعه شدند و با اینکه با واکنش مقام معظم رهبری هم مواجهه شدند اما اشتباه خود را جبران نکردند!؟

 

وی وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تقویت و ترویج ارزشها در جامعه دانست و با اشاره به هفته وحدت و اهمیت اتحاد گفت: وحدت سلاح مسلمانان در مواجهه با دشمن و اختلاف دریچه نفوذ دشمن است.

 

حسینی نسب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر و با بیان اینکه نگاه و موضع رهبر معظم انقلاب برای همه خصوصا انقلابی ها الگوست، گفت: انتشار اخبار چند نفر اغتشاشگر یا سلبریتی کمک به آنهاست بلکه باید بر عکس اقدام آنها مثل حمایت تعداد زیادی از بازیگران و ورزشکاران از آرمانهای انقلاب و حضور خودجوش مردم در راهپیمایی ها برجسته شود.

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به برنامه های متنوع جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و با بیان اینکه برنامه های جشن میلاد از روز یکشنبه شروع و روز جمعه به پایان می رسد، گفت: همه ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور از جمله در شهر سلطانیه به پایگاه جشن میلاد تبدیل و مراسم جشن میلاد در سلطانیه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1222139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha