دومین فراخوان«چتری برای من» در زنجان برگزار می شود

دومین فراخوان ادبی، هنری و فرهنگی (چتری برای من) همزمان با هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، با توجه به شرایط امروز جامعه، افزایش مشکلات، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها و تغییرات زندگی امروزی نسبت به گذشته شاهد بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در بین خانواده‌ها هستیم.

 

در این راستا کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان زنجان با توجه به اهمیت موضوع و نقش تاثیرگزار کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌های غیرمستقیم و در راستای اهدافی چون توجه به آسیب‌های اجتماعی نوظهور، ایجاد روحیه امید آفرینی در برخورد با مسائل و مشکلات اجتماعی، تاکید بر نقش والدین در پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی و انطباق پذیری درست با مسائل روز اقدام به برگزاری این فراخوان نموده است.

 

دومین فراخوان ادبی، هنری و فرهنگی چتری برای من در دو بخش فعالیت های فرایند محور و مسابقه استانی فرهنگی، هنری و ادبی  با عنوان "چتری برای من" برگزار می شود.

 

کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی نونهال(۹سال)، نونگاه(۱۲سال)، نوجوان(۱۵ سال) و گروه سنی ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) می‌توانند در این فراخوان با موضوعات "چتری برای من"، " بهترین دوستم در تنهایی"، "زندگی من"، "من می توانم" و شما بزرگترها و ... در ۳ قالب فرهنگی هنری ادبی شرکت کنند.

 

ارسال آثار از طریق ورود به سایت کانون و انتخاب بخش ارسال آثار به آدرس www.zanjan.kpf.ir خواهد بود. دبیرخانه این مهرواره زنجان شهرک کارمندان، فاز دوم خیابان هفتم غربی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع است.

 

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۳۴۶۱۱۱۵-۰۲۴ تماس بگیرند. بازه زمانی مهرواره  ۱۵ مهر ماه لغایت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ و برگزیدگان این مهرواره اسفند ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دارندگان بهترین آثار در هر بخش با توجه به شرایط به گونه‌ای شایسته  تقدیر خواهد کرد.

کد خبر 1222154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha