وحدت اقوام  ایران  خار چشم  استکبار جهانی/ دشمنان  از اتحاد شیعه و سنی در هراس هستند

شابدین گفت: وحدت اقوام و مذاهب گوناگون ایران بزرگ اسلامی، خار چشم دشمنان و استکبار جهانی است.

«علیرضا شابدین» با تبریک هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: وحدت اقوام و مذاهب گوناگون ایران بزرگ اسلامی، خار چشم دشمنان و استکبار جهانی است.

 

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی از اتحاد شیعه و سنی در هراس هستند، افزود: دشمنان زمینه ایجاد تفرقه بین مسلمانان را فراهم می کنند زیرا این اتحاد بزرگترین ضربه به آنان وارد کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه هستی کل کائنات به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) شکل گرفته است، گفت: وحدت و همدلی مسلمانان زیر سایه دستورات قرآن کریم و پیامبر(ص) تقویت شده است و همین اتحاد، همدلی و انسجام، پیروزی بر دشمنان اسلام را بدنبال می آورد.

 

شابدین در خصوص شخصیت و سیره پیامبر(ص)، افزود: پیامبر اکرم (ص) بزرگترین شخصیت جهان است و نظیر ندارد و در اخلاق، رفتار، منش و همه خصوصیات اسوه و الگوی بشریت است.

 

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان اظهارداشت: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون اقوام و مذاهب کشور، همواره با وحدت حول محور ولایت فقیه توانسته در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کند و از این رو امروز نیز ما وظیفه داریم با تداوم راه شهدا برای تقویت وحدت و حفظ آن تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه اهل سنت و تشیع در واقع برادران دینی و اسلامی یکدیگر با نقاط مشترک بسیار زیاد هستند، گفت: باید تلاش کرد تا با تقویت اشتراکات و تقریب مذاهب از تجارب و تعابیر علماء و بزرگان اقوام در این زمینه استفاده شود.

 

شابدین با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن به تقوا، آگاهی و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: بزرگترین ابزار و سلاح دشمنان اسلام از آغاز رسالت پیامبر (ص) تاکنون، تفرقه‌افکنی بوده و این در حالی است که مسلمانان می‌توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر توطئه ها، فتنه ها و  دسیسه های دشمن ایستادگی و صف واحدی را تشکیل دهند.

 

 

کد خبر 1222233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha