برگزاری جشن هفته «وحدت» در آرامگاه حافظ

نجابت گفت: به دلیل تقارن هفته «وحدت» با روز بزرگداشت حافظ در آرامگاه حافظیه جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم در روز پنج شنبه ۲۱مهر با قرائت قرآن و سخنرانی مذهبی و نورافشانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی نجابت، امروز دوشنبه (18 مهر) با تشریح برنامه های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در هفته «وحدت» در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) برنامه‌های فرهنگی و جشن هایی با هدف افزایش وحدت، همدلی و نشاط اجتماعی در شیراز به عنوان مهد اتحاد و همدلی در کشور اجرا می شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز افزود: معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در مناسب ‌ها و ایام الله طول سال همواره به برگزاری فعالیت‌ های مختلف می پردازد و در هفته وحدت هم که از ایام مهم تاریخ و منشا آثار و برکات فراوانی در جهان اسلام است، برنامه های ویژه برگزار می کند.

وی با اشاره به شرایطی که جهان اسلام با تهدیدها و تخریب های مستکبران و عوامل نفوذی آنها مواجه است، بیان کرد: همه وظیفه دارند با حفظ اتحاد مسلمین، توطئه های دشمنان را خنثی کنند و فرهنگسراهای نقاط مختلف شیراز با اجرای برنامه ها و جشن های متنوع از 19 تا 23 مهر با برنامه های شاد هفته «وحدت» را گرامی خواهند داشت.

نجابت ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروز روز اتحاد دنیای اسلام است و وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) مهم‌ ترین نقطه ایجاد وحدت است.

وی اعلام کرد: به دلیل تقارن هفته «وحدت» با روز بزرگداشت حافظ در آرامگاه حافظیه جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم در روز پنج شنبه 21مهر برگزار خواهد شد و در این مراسم قاری بین المللی «حامد شاکر نژاد» به قرائت قرآن پرداخته و حجت الاسلام «محمد مهدی ماندگاری» به اراِئه بحث خواهد پرداخت و اجرای موسیقی، نور پردازی و نور افشانی و ... نیز به انجام خواهد رسید.

کد خبر 1222235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha