بازخوانی سفر رهبری به پشتکوه از خانه دار شدن مددجویان تا توزیع کمک های مومنانه|  ۱۲۰ پزشک جهادی هفته وحدت به مددجویان خدمت می کنند

حجت الاسلام عالیشاه از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی با محوریت توزیع سبد کالا و جهیزیه در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) در مصلی نمازجمعه ساری خبر داد و گفت:گروه جهادی الکفیل با حضور ۱۲۰ دندانپزشک به مددجویان مازندران ارائه خدمت خواهند داشت.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه،‌در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ ضمن گرامیداشت هفته وحدت از برگزاری جشن های ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور مددجویان در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: رزمایش مومنانه به همراه ویزیت رایگان دندانپزشکی مددجویان استان نیز به یمن ولادت با سعادت رسول مهربانی ها تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه در قالب این رزمایش ۲۰۰۰بسته معیشتی به ارزش هر سبد کالا یک میلیون تومان بین مددجویان استان توزیع می شود،‌افزود: همچنین ۲۶۲سری جهیزیه شامل پخچال، پنکه، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و تلویزیون  به ارزش هر سری ۴۳میلیون تومان در اختیار نوعروسان تحت پوشش امداد استان قرار داده می شود.

 

وی با بیان اینکه گروه جهادی الکفیل( تحت عنوان امدادگر والی) با حضور ۱۲۰ دندانپزشک به مدت چهار روز از ۲۱مهر مصادف با ۱۶ربیع الاول تا ۲۴مهرماه جاری در مصلی امام خمینی(ره) ساری خدمات تخصصی رایگان شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی به مددجویان این نهاد ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام عالیشاه به سالروز ورود مقام معظم رهبری به اروست در منطقه محروم و دورافتاده پشتکوه ساری اشاره کرد و گفت: به یمن این سفر تاریخی و بابرکت رهبری تعداد ۵۰۰سبعد معیشتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان بین مددجویان پشتکوه توزیع می شود.

 

وی از توزیع ۱۸سری جهیزیه بین نوعروسان پشتکوه ساری خبر داد و اضافه کرد: همچنین تعداد۲۰دندانپزشک از گوه جهادی الکفیل که در مصلی نمازجمعه ساری خدمات رایگان به مددجویان استان ارائه خواهند داشت به منطقه پشتکوه اعزام می شوند تا مددجویان آن منطقه دورافتاده از خدمات دندانپزشکی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام عالیشاه به سالروز بازگشت پیکر های پاک شهدای مدافع حرم در مهرماه سال ۱۳۹۹اشاره کرد و گفت: به نیت بازگشت پیکر ۵شهید مدافع حرم از جمله رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر از استان مازندران به وطن کلنگ احداث ۵واحد مسکونی برای مددجویان منطقه پشتکوه ساری به زمین زده شد که امسال کلید تعداد سه واحد از این خانه ها در سالروز ورود مقام معظم رهبری به اروست تحویل مددجویان می شود.

 

 

کد خبر 1222276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha