دوره آموزشی «آیه» با موضوع تربیت مبتنی بر قرآن برگزار می‌شود

دوره تدبر در قرآن با عنوان «آیه» همراه با سیر مطالعاتی تعلیم و تربیت ویژه علاقه‌مندان به حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، دوره تدبر در قرآن با عنوان «آیه» همراه با سیر مطالعاتی تخصصی تعلیم و تربیت از سوی دبستان نورالهدی تزکیه با همکاری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم از واحدهای مدرسه دانشجویی قرآن و عترت‌(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود.

 

این دوره ویژه والدین و علاقه‌مندان به حوزه «تعلیم و تربیت کودک و نوجوان مبتنی بر قرآن» با حضور رضا دژبخش، مدرس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ در دبستان نورالهدی تزکیه واقع در ازگل، خیابان گلچین شمالی، نبش گل‌افشان، پلاک ۴۱ برگزار می‌شود و شروع دوره نیز از فردا، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

این دوره در چهار گام و با محوریت تدبر در قرآن اجرا می‌شود. دوره پیش رو، گام اول است که طی پنج ترم و در بازه‌ای دوساله به اتمام می‌رسد. در ترم اول مقدمات تدبر در قرآن، ترم دوم تدبر به شیوه تفکر در قرآن، ترم سوم تدبر کلمه‌ای، ترم چهارم تدبر سوره‌ای و ترم پنجم تدبر قرآن به قرآن آموزش داده می‌شود.

 

گام اول به مدت ۲۱ ماه به موضوع نگاه کلی به موضوعات قرآن و آشنایی مهارتی با موضوعات تعلیم و تربیت، گام دوم به مدت ۲۲ ماه به موضوع توان پاسخگویی با قرآن و تسلط به مبانی و مسائل تعلیم و تربیت، گام سوم به مدت ۲۰ ماه به موضوع توان رجوع محققانه به قرآن و پاسخگویی به مسائل تعلیم و تربیت و گام چهارم به مدت ۵۰ ماه به موضوع توان طراحی و پیاده‌سازی نظام‌های قرآنی و توان تأسیس ساختارهای تعلیم و تربیت اختصاص دارد.

 

همچنین در کنار کتب تدبر، عناوینی چون ساختار وجودی انسان، نظم و برنامه‌ریزی، دوره‌های رشد انسان و ... نیز مطالعه خواهد شد.

 

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند به نشانی www.b۲n.ir/ayeh مراجعه کنند.

 

افرادی که قصد شرکت حضوری در جلسات را دارند به شماره ۰۹۱۵۵۰۳۷۲۱۱ پیام دهند.

 

کد خبر 1222299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha