کلاس‌های تفسیر قرآن ویژه بانوان خانه‌دار در کامیاران برگزار شد

مرادی گفت: به مناسبت هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول کلاس‌های تفسیر قرآن کریم ویژه بانوان خانه‌دار در شهرستان کامیاران برگزار شد.

بهرام مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، از برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت در شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار کرد: این کلاس‌ها با استقبال مخاطبان قرآنی به ویژه بانوان خانه‌دار روبه‌رو شد.

 


رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه استقبال مخاطبان قرآنی به ویژه بانوان خانه‌دار در ماه ربیع‌الاول و رمضان از محافل و مجالس معنوی و جلسات قرآن بیش از ماه‌های دیگر است، افزود: در این راستا این اداره کل تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این فعالیت‌ها به کار برده است.

 


وی با اشاره به اهداف برگزاری کلاس‌های قرآنی اعلام کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها ترویج فرهنگ و معارف قرآنی بین بانوان خانه‌دار و آشنایی با مفاهیم نورانی قرآن کریم ذکر کرد.



رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان تأکید کرد: باید از این فرصت درماه‌های مبارک ربیع‌الاول و رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را ببریم چراکه بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم مبتنی بر تعالیم حیات بخش اسلام از مهم‌ترین حرکت‌های دینی فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.

 



مرادی با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی بین بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف این مرکز قرآنی است، گفت: در همین راستا مؤسسه نورالمبین کامیاران اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارفی از جمله کلاس تفسیر و تدبر در قرآن برای بانوان کرده است.

 



وی با تأکید بر اینکه کلاس تفسیر و تدبر در ترم های مختلف (بهار و تابستان) با محوریت موضوعات گوناگون ازجمله قیامت، خانواده، زندگی فردی اجتماعی و موضوعاتی از این قبیل برای بانوان در مؤسسه نورالمبین برگزار شده است، یادآور شد: این مرکز در ترم پاییز، برای نخستین بار کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده و زندگی در قرآن» را برای بانوان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 1222326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha