رقابت ۱۰ تن از قرآنیان زنجانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم

۱۰ نفر از قرآنیان زنجان در مرحله نیمه نهایی ۴۵ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران برای راهیابی به مسابقات کشوری به رقابت خواهند پرداخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ۱۰ نفر از منتخبان مرحله استانی چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی به مرحله نیمه نهایی راه یافته و فردا ۱۹ مهرماه در حسینیه اعظم زنجان به رقابت خواهند پرداخت.

 

چهار  نفر از بانوان و ۶ نفر از آقایان به این مرحله راه یافته اند که قرائت و حفظ آنها در رشته های مختلف ضبط شده و برای داوری نهایی به سازمان اوقاف و امور خیریه در تهران فرستاده خواهد شد و نفرات برتر نماینده استان در مسابقات کشوری خواهند بود.

 

در بخش خواهران مریم فضلی در رشته قرائت تحقیق، رقیه حسنلو در رشته قرائت ترتیل، رقیه حسین خانلو رشته حفظ ۲۰ جزء  و رقیه مرادلو رشته حفظ کل و در بخش برادران یوسف قنبری در رشته قرائت تحقیق، سعید دویران در رشته قرائت ترتیل، حسین ابیضی مقدم در رشته حفظ ۲۰ جزء، محمد کریمی ، مصطفی محمدی و علی غلام آزاد در رشته حفظ کل در  این مرحله  شرکت خواهند کرد.

 

شهریورماه امسال ۱۲۰ از نفر در مرحله استانی ۴۵ دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان به رقابت پرداختند که این نفرات از میان نفرات برتر این مسابقات و کسب کنندگان حد نصاب نمرات انتخاب شده اند.

کد خبر 1222336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha