جمهوری اسلامی بر وحدت و همدلی ادیان الهی تاکید دارد

محبی پور گفت: به همدلی و وحدت تمام ادیان الهی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی تاکید شده است و علت مقاومت نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز گفت: از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم هدف دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در ایجاد فتنه جدید است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در مقابل این فتنه ها به اراده الهی ایمان کامل داریم و دست یاری ما چون به سوی دین الهی دراز شده پیروز خواهیم شد و در مقابل فتنه ها مقاومت می کنیم.

وی اضافه کرد: به همدلی و وحدت تمام ادیان الهی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی تاکید شده است و علت مقاومت نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده ایم.

محبی پور با تاکید بر اینکه هفته «وحدت» در سراسر فارس با جشن و سرور برگزار شود، بیان کرد: این هفته فرصت خوبی برای اثبات وحدت شیعه و سنی و ایجاد امید در جامعه است و توطئه دشمن برای عصبانی و ناامید کردن مردم را خنثی می کند.

وی ادامه داد: ایران و جمهوری اسلامی با وجود تمامی توطئه ها با وحدت و یکپارچگی به هیچ بیگانه ای اجازه دخالت نخواهد داد و ملت سرفراز ایران در مقابل توطئه های کشف حجاب و به فساد کشاندن مردم با توسعه مراکز فساد و فحشا ایستادگی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: دشمن توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارد و امروز به واسطه جمهوری اسلامی نام اسلام بلند شده است و غیرت ایرانی هرگز اجازه بندگی و بردگی نمی دهد.

کد خبر 1222347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha